וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בבני ברק: ייתכן שהנרצחת היתה בהריון

נתיב נחמני

26.12.2008 / 11:12

לבקשת סנגורה של החשודה ברצח, חייב ביהמ"ש נוכחות פתולוג בנתיחת הגופה. "קיימת אפשרות כי יש קשר בין הרצח להריון"

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (שישי) כי מומחה פתולוגי פרטי יהיה נוכח בזמן נתיחת גופת הצעירה שנרצחה אתמול בדירתה בבני ברק. הפתולוג שנשכר מטעם ההגנה של החשודה ברצח, יהיה נוכח על מנת לאשש את טענת ההגנה לפיה המנוחה היתה בהריון בזמן שנרצחה. לכן, טוען סניגורה של החשודה כי קיימת האפשרות שעל רקע זה בוצע הרצח. בית המשפט קיבל את הבקשה, האריך את מעצרה של החשודה ב-11 ימים ובמקביל הורה שתשלח להסתכלות פסיכיאטרית.

עוד בטרם נפתח הדיון בהארכת מעצרה של החשודה הגיש עורך דינה את הבקשה הדחופה לבית המשפט: "על פי ידיעתנו, המנוחה הייתה בהריון וקיימת האפשרות כי יש קשר בין הרצח להריון", טען עורך הדין בפני השופט חנן אפרתי. סנגורה של החשודה ביקש כי פתולוג מטעמו אף יבדוק את דגימות הדנ"א שינטלו מהעובר על מנת לברר את זהותו של האב, במידה שהמנוחה אכן הייתה בהריון.

הסנגור אמר לוואלה! חדשות כי אם אכן הטענה תתברר כנכונה ייתכן כי הגילוי יוביל לתפנית בחקירה. לדבריו, "האפשרות כי גורם זה או אחר, ובעיקר אבי התינוק, ניסה לגרום להפסקת ההריון, עשויה לנקות את מרשתי מהחשדות המיוחסים לה".

הדיווח על מציאת גופת הצעירה התקבל אתמול במשטרה סמוך לשעה שבע בבוקר. המנוחה, המתגוררת מול בניין עיריית בני ברק, נמצאה בדירתה כשהיא דקורה בצווארה. שתי אחיות, בת 24 ו-42, נעצרו על ידי המשטרה בירושלים בחשד למעורבות ברצח. איתן הייתה גם אימן שנלקחה גם היא לחקירה. בתום החקירה, שוחררו האחות המבוגרת והאם בתנאים מגבילים ואילו בת ה-24 הובאה כאמור היום להארכת מעצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully