וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגרה בין מפגינים למשטרה מול אולפן "ארץ נהדרת"

ענת קם

23.12.2008 / 20:53

מספר מפגינים קפצו מעל הגדר המקיפה את אולפני הרצליה והמשטרה נכנסה לשטח האולפנים במטרה לעצרם. מוקדם יותר עצרה המשטרה את האוטובוסים של היוצרים בכניסה לעיר

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכה: בת גולן)

תגרה התפתחה הערב (שלישי) בין מפגינים לשוטרים מול אולפני הרצליה, משם מועברת בשידור חי התכנית "ארץ נהדרת" של קשת. זאת, לאחר שמספר מפגינים קפצו מעל הגדר של מתחם האולפנים. קולות התיפוף של המפגינים אף הצליחו להפריע לשידור של "ארץ נהדרת". כוחות משטרה גדולים הוצבו מול האולפנים.

עשרות מפגינים הצליחו להיכנס לשטח האולפנים ושוטרים רבים נכנסו בעקבותיהם ואף עיכבו מספר מפגינים לחקירה במקום. בין המפגינים יו"ר איגוד התסריטאים לשעבר עמית ליאור, הבמאים עיבתיסאם מרענה ורני בלייר וגם השחקנים מנשה נוי, מוני מושנוב ואלברט אילוז.

מוקדם יותר הערב עיכבה המשטרה את האוטובוסים של היוצרים בכניסה להרצליה. השוטרים נכנסו לתוך האוטובוסים והחרימו מהנוסעים שלטים, לפידים וסטיקרים.

ממטה מאבק היוצרים נמסר: "משטרת ישראל הוכיחה היום כי היא כלי שרת בידי ההון והשלטון. המשטרה שידעה מראש על ההפגנה המתוכננת העדיפה להפגין את נחת זרועה וגרמה לשלהוב יצרים. אנו היוצרים קוראים לשמירת החוק הן על ידי המשטרה ובמיוחד על ידי הזכיינים. במידה והזכיינים ישמרו חוק לא יהיה צורך במחאה".

היוצרים מוחים על קיצוץ בהפקות המקור על ידי הזכייניות. קשת העבירה אתמול מכתב אל היוצרים ובו היא מבקשת מהם שלא להתלהם. במכתב ציינה קשת כי הזכיינית קיצצה רק אחוז אחד בהפקות וכי על היוצרים להפנות את טענותיהם אל הרשות השניה. בשבוע שעבר הפגינו היוצרים מול ביתו של בעל השליטה בזכיינית מוזי ורטהיים ומול מפעל קוקה קולה שבבעלותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully