וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופות הרוגי תאונת האוטובוס הוטסו לרוסיה

עדי שמחוביץ

18.12.2008 / 14:10

גופות הנספים בתאונה הוטסו במטוס רוסי שהגיע לישראל. בטקס שנערך בנתב"ג, אמר שגריר רוסיה: "היום נתנו כבוד אחרון להרוגים"

הרוגי תאונת האוטובוס סמוך לאילת הוטסו היום (חמישי) לרוסיה. 24 אמבולנסים העבירו מוקדם יותר את הגופות מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר אל נמל התעופה בן גוריון, שם נחת הבוקר המטוס הרוסי שמטיס בשעה זו את ההרוגים לקבורה בארצם.

המטוס המריא ליעדו היום בשעות הצהרים. שר הביטחון אהוד ברק הנחה להעניק את כל הסיוע הדרוש. בבתי החולים עדיין מאושפזים 25 מפצועי התאונה, שאירעה שלשום. מצבן של שבע פצועות מוסיף להיות קשה.

בטקס העלאת גופות התיירים למטוס, הביע שגריר רוסיה בישראל פיוטר סטגני בשמו ובשם השגרירות תנחומים למשפחות והודה למארגני הטקס ולרשויות בישראל. "היום נתנו כבוד אחרון ל-24 אזרחים של הפדרציה הרוסית", אמר. השגריר הדגיש את היעילות של הממשל ברוסיה. וסיפר: "כולנו באבל ומנסים לעזור לאלו שנשארו בחיים". בטקס שאורגן על ידי המשנה למנכ"ל שר הביטחון, ויקטור בר גיל, נכח גם שגריר אוקראינה, משום שלאחת ההרוגות יש אזרחות כפולה.

בתאונה התהפך אוטובוס ובו תיירים רוסים סמוך לבסיס עובדה בכביש מצפה רמון - אילת. הפצועים פונו לבית החולים "יוספטל" באילת, לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע ולבתי חולים נוספים במרכז הארץ. לאחר התאונה הנחה שר הביטחון ברק לבחון אפשרות להטיס את הגופות לרוסיה במטוס של חיל האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully