וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שליט הוא אחד השיקולים להמשך הרגיעה"

שר הביטחון אהוד ברק תקף את ציפי לבני ואמר כי "לממשלת ישראל אחריות עליונה להשיב את שליט, אך שחרורו לא יעשה בכל מחיר"

שר הביטחון אהוד ברק, שב ואומר כי גלעד שליט הוא אחד השיקולים שהביא אותנו להעדיף את המשך הרגיעה בעזה על פעולה צבאית ברצועה. ברק אמר כי "ייתכן שבעניין שליט תצטרך ישראל לקבל החלטות קשות וכואבות שיש בהן סיכונים". כשנשאל מהי עמדתו לגבי שחרור אסירים עם דם על הידיים ענה ברק, "ייתכן שנצטרך לקבל החלטות גם בסוגייה זו".

בארוע "שבת תרבות" שנערך בתיאטרון חולון תקף ברק את שרת החוץ ציפי לבני על התבטאותה השבוע שבה אמרה כי "לא תמיד ניתן לשחרר חייל שנפל בשבי". ברק ציין כי "לממשלת ישראל אחריות עליונה להשיב את שליט", וציין כי שליט נחטף בכהונת הממשלה הנוכחית. יחד עם זאת הוסיף ברק כי שחרורו של שליט לא יעשה בכל מחיר.

שרת החוץ ציפי לבני אמרה לפני יומיים בשיחה עם תלמידים ב"תיכון חדש" בתל אביב. כי לא תמיד ניתן לחלץ חייל שנשבה בשבי. "אנו עושים את כל שניתן כדי להחזירו, זה לא תהליך פשוט, כל מי שייבחר בבחירות הקרובות יעשה הכל כדי להביא בשלום הביתה כל ילד. כשחייל יוצא לתפקיד, עלול לקרות מצב שחס וחלילה הוא ייפול לשבי, אבל לא תמיד אפשר לחלץ אותו משם".

מחמוד א-זהאר, מראשי חמאס בעזה, אמר בשבוע שעבר כי הממשלה הבאה שתוקם בישראל לאחר הבחירות, יכולה להביא לשחרורו של שליט בתוך יממה. בראיון לקול ישראל אמר א-זהאר כי "אפשר להחזיר את גלעד שליט בתוך יום אחד, אם תוקם ממשלה אמיצה שתשחרר אסירי עולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully