וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט: עמיר מולנר יישאר במעצר

נתיב נחמני

3.12.2008 / 15:01

שופט המחוזי שינה את החלטת בית משפט השלום מאתמול. השופט: "איני מקבל את הטענה כי מדובר בחבורת אנשים תמימים"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

.

בית המשפט המחוזי בתל אביב שינה היום (רביעי) את החלטת בית משפט השלום מאתמול, לפיה ישוחרר עמיר מולנר למעצר בית, וקבע כי יש להשוות את תנאי מעצרו לשאר החשודים בפרשה בה הוא לכאורה מעורב.

"אינני רואה מקום להבדיל בין החשודים בפרשה", קבע השופט צבי גורפינקל, והאריך את מעצרם של מולנר ויוסי דבח, חשוד נוסף בפרשה, בחמישה ימים. בדיון היום צפה השופט בקלטות מצלמת האבטחה שתיעדה חלק מהחשודים בפרשה כשהם נראים לכאורה מסליקים אקדח בתוך מיכל פלסטיק ואף פועלים על מנת להעלים את טביעות האצבעות שלהם מן האקדח והמיכל. אתמול בערב קבע שופט בית משפט השלום בני שגיא, כי יש להבדיל בין החשודים הנראים בקלטת וכי לא ניתן לייחס את העבירות לכל מי שנראה בחדר.

"אינני תמים דעים עם החלטת בית משפט השלום", אמר השופט גורפינקל. "לאחר שצפיתי בסרט, איני מקבל את הטענה כי לכאורה מדובר בחבורת אנשים תמימים שהגיעו לארוחה, כפי שטענו הסנגורים. המרחק הפיזי בין החשודים להתרחשות היה קטן מכדי שיוכלו לטעון שלא היו עדים לסיטואציה – לכן אינני מקבל את פרשנות בית המשפט השלום לסרט".

בנוסף לחשדות המיוחסים אליהם בקשר לנשיאת נשק, 11 העצורים חשודים גם בקשירת קשר לביצוע פשע: פגיעה בחיי אדם. בדיון, נציג המשטרה הציג לשופט חומרי חקירה סודיים באשר לפרשת רצח שלטענתו החשודים היו מעורבים בה - פרשה שפרטי החקירה בה אסורים לפרסום. "ההחלטה שגויה ואין לי אלא להצטער עליה", אמר פרקליטו של מולנר בתום הדיון, בהתייחסו לקביעת השופט להאריך את מעצר מרשו. "אני משוכנע שבית המשפט הושפע כאן ממידע חסוי כזה או אחר שהגיש המשטרה באשר לארגון פשיעה לכאורה", אמר העו"ד והצהיר כי ישקול יחד עם מרשו לערער על ההחלטה לבית המשפט העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully