וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר מולנר שוחרר למעצר בית

נתיב נחמני

2.12.2008 / 21:36

מולנר נעצר בחשד להחזקת נשק וקשירת קשר לביצוע פשע. העצורים האחרים יישארו במעצר. "ביהמ"ש צפה ביסודיות בקלטת"

בית משפט השלום בתל אביב שחרר הערב (שלישי) למעצר בית את עמיר מולנר שנעצר בשבוע שעבר בחשד להחזקת נשק ובקשירת קשר לביצוע פשע. השופט בני שגיא אמר כי יתר העצורים בפרשה יישארו במעצר למשך שישה ימים נוספים, למעט חשוד נוסף.

מולנר, המוגדר במשטרה כראש ארגון פשיעה, נעצר ברמת גן יחד עם 19 חשודים נוספים, בהם מאבטחיו, לאחר שבחצר הבית בו היו נמצא נשק. עד היום שוחררו תשעה חשודים. בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב פשטו על הבית ובמהלך החיפוש מצאו אקדח, משתיק קול ומחסנית. הפשיטה בוצעה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה. עם זאת, במשטרה טענו שאין למעצר קשר לחיסולו של יעקב אלפרון לפני כשלושה שבועות.

אתמול נחשף בבית המשפט כי בידי המשטרה קלטות מצלמות האבטחה מהדירה בה התכנסו החשודים. בדיון שנערך היום, פירט נציג המשטרה מפקח יוני חג'ג' את תוכן הקלטות. מדבריו עולה כי חלק מהחשודים נראים כשהם מנסים להסליק חפץ, שמאוחר יותר התברר כאקדח, בתוך מיכל פלסטיק גדול. לטענתו, חלק מהחשודים אף נראו מנגבים את האקדח והג'ריקן באמצעות מגבת – לדבריו, לצורך העלמת טביעות אצבעותיהם.

בתשובה לשאלת פרקליטו של מולנר מוטי כץ תיאר נציג המשטרה את פעולותיו של מולנר כפי שהן נראות בקלטת. לדבריו, מולנר אמנם לא לקח חלק מעשי בהטמנת האקדח אך מרבית הפעולות נעשו בסמוך אליו. הוא הוסיף כי ניתן היה לראות מספר פעמים שלמולנר היה קשר עין עם המתרחש. להפתעת הנוכחים באולם, התערב השופט בשלב זה וביקש להדגיש כי מספר פעמים בקלטת מולנר נראה כשגבו אל המתרחש ובנקודות זמן אחרות הוא אף אינו נתפס במצלמה. בהחלטתו הורה השופט לשחרר את מולנר תחת ערבות ואיסור ליצור קשר עם המעורבים.

למרות זאת, שחרורם של מולנר והחשוד הנוסף, בעל הדירה בה היו, נדחה למחר. לאחר שהשופט שגיא נענה לבקשת המשטרה לעקב את ביצוע החלטתו, לצורך הגשת ערר לבית המשפט המחוזי. "למרשיי אין כל קשר - לא לקשירת קשר ולא להחזקת הנשק. הם מכחישים את כל החשדות נגדם", אמר לוואלה! חדשות עו"ד שחר חצרוני, שיחד עם עו"ד תמיר סננס מייצג חלק מהמעורבים בפרשה. "יצאתי מרוצה מכך שבית המשפט הוכיח שצפה ביסודיות בקלטת", אמר פרקליטו של מולנר, עו"ד מוטי כץ. "העובדה שבית המשפט הורה לשחרורו, במיוחד כשמדובר בשם 'עמיר מולנר', מוכיחה כי לא היה דבר בטענות המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully