וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בליכוד גילו את האינטרנט

30.11.2008 / 21:36

מתמודדים בפריימריז של המפלגה מבינים היטב היכן טמון הכוח האלקטורלי בעידן המקוון. "סמרטוטים מארץ הסמרטוטים" ועוד

למרות האופטימיות השוררת במפלגת הליכוד בעקבות הסקרים החוזים מנדטים רבים למפלגה בבחירות הקרובות, חברי הכנסת במפלגה מנהלים מלחמת קמפיינים לקראת הפריימריז הקרוב. לצד שלטי החוצות, פונים חברי הכנסת גם לאינטרנט והעלו מספר סרטוני וידאו לאתר "יוטיוב". חברי הכנסת הסבירו כי הם בחרו להפנות משאבים לקמפיין דרך האינטרנט, כדי לפנות בעיקר לקהל הצעיר.

בסרטון של יו"ר סיעת הליכוד ח"כ גדעון סער, מופיע עימות שהתרחש במושב הקיץ של הכנסת בינו לבין יו"ר הכנסת דליה איציק. "סמרטוטים מארץ הסמרטוטים", הוא קרא לעבר חברי הכנסת של הקואליציה. יו"ר הכנסת אמרה בתגובה: "הוא לא התכוון ואני מבקשת שזה ימחק מהפרוטוקול", אולם סער לא ויתר והשיב: "את לא תצנזרי אותי. לא אתייחס להערות הפוליטיות שלך כשאת יושבת בדוכן הזה". מעבר לכך, בסרטון נלקחו קטעי נאומים של סער מעל דוכן הכנסת שבהם הוא תוקף את הקואליציה במילים קשות.

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ מיכאל איתן, משתמש ברשת האינטרנט כדי לגייס עד 500 שקל מכל תורם. גם איתן העלה קטע ל"יוטיוב", בו הוא מסביר בראיון מדוע הוא החליט לגייס את התרומות דרך האינטרנט. "אני בא עם מסר ורעיון", הוא אמר בסרטון. "אני קורא בקמפיין שלי להוכיח שאפשר אחרת. אני מבקש עזרה, תרומה ופעילות וכך תוכיחו שאפשר פוליטיקה שמבוססת על קשר ישיר עם הציבור".

הסרטון של שגיב אסולין, צעיר שמתמודד לרשימת הליכוד לכנסת, הוסרט כהשראה מקמפיין הבחירות הצעיר של ברק אובמה. בקמפיין, מופיע המסר "פריימריז בליכוד – מכניסים צעיר לכנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully