וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: להגן על כספי הפנסיה כאן ועכשיו

לדברי ממלאת מקום רה”מ, תכנית החירום הכלכלית אינה מספקת וצריך לתת ביטחון לציבור החוסכים. החשב הכללי באוצר: "רשת ביטחון לקרנות הפנסיה תהיה הרסנית למשק"

"התכנית הכלכלית של האוצר עוסקת במשבר הריאלי. היא לא עוסקת בדאגות האמיתיות של ציבור החוסכים בקופות הגמל ובקרנות הפנסיה. זו אחריות של הממשלה לתת ביטחון לחוסכים. צריך לעשות זאת כאן ועכשיו". כך אמרה הערב ממלאת מקום ראש הממשלה ויו"ר קדימה, השרה ציפי לבני, בראיון לערוץ 2.

בראיון הבהירה לבני, כי יש לגבש תכנית כלכלית ארוכת טווח, שתכלול היבטים חברתיים. בתשובה לשאלה האם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו עשוי להיות שר האוצר אם וכאשר תקים ממשלה, אמרה לבני: "ביבי יכול להיות שר אוצר, אך את המדיניות צריך להוביל ראש הממשלה. והמדיניות שלי לא תהיה מבוססת על אידיאולוגיה שפשטה את הרגל".

באשר לנסיקת הליכוד בסקרים והצטרפות כוכבים חדשים-ישנים למפלגה אמרה יו"ר קדימה, כי "הליכוד מורכב מבני בגין, ממוסא אלפרון מהפייגלינים ומהמורדים. זו מפלגה שיודעת להגיד לא לכל דבר. הדרך היא אותה דרך והאנשים הם אותם אנשים". היא הוסיפה, כי "כל אחד רוצה לקום בבוקר עם סקרים שמחמיאים לו. הציבור יודע שאני לא מתנהלת לפי סקרים. בסוף על זה יהיו הבחירות – מי יוביל את המדינה ובאילו נורמות".

לבני גם התייחסה בראיון לאי פינויו של בית המריבה בחברון ולהתפרעות מתנחלים שם בימים האחרונים. לדבריה, "זה מצב בלתי נסבל שיש החלטה של בית משפט ויש ציבור שלא מכיר בה ופוגע בחיילים. אני מקווה שתהיה אחדות דעה אמירה ופעולה בעניין הזה מצד כל המפלגות".

בתוך כך, שוקי אורן, החשב הכללי במשרד האוצר, התייחס הערב לדרישה לפרוס רשת ביטחון לקרנות הפנסיה. בראיון לערוץ 10 אמר אורן: "פריסת רשת ביטחון לקרנות הפנסיה תהיה הרסנית למשק - מדובר בעשרות מיליארדי שקלים שאין מאיפה לקחת אותם". לדבריו, "כל שקל שיופנה לסבסוד החיסכון הוא שקל שלא נוכל להוציא לטובת האצת הפעילות הכלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully