וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני החיסול: דרור אלפרון הואשם בסחיטה

נתיב נחמני

17.11.2008 / 14:30

יעקב אלפרון יצא מפגישה עם בנו דרור, נגדו הוגש כתב אישום, ואמר כי אינו מוטרד מהפרשה. לאחר מכן פוצץ רכבו והוא נהרג

דרור אלפרון נפגש הבוקר (שני) בפעם האחרונה עם אביו יעקב אלפרון בעת שהגיע לבית המשפט המחוזי בתל אביב לתמוך בבנו. בשעות הבוקר הגיע יעקב אלפרון לבית המשפט ונפגש עם בנו, לאחר מכן יצא לפגישה עם עורכי דין ושוחח עימם על הפרשה בה מעורב בנו. אלפרון האב אמר כי הוא איננו מוטרד מהפרשה.
דקות ספורות לאחר שעזב את המקום התפוצץ מטען חבלה ברכבו והוא נהרג.

בכתב האישום, שהוגש הבוקר נגד דרור אלפרון, בן 21, וקרוב משפחתו קטין בן 17, נכתב כי השניים מואשמים בסחיטה באיומים. דרור אלפרון מואשם בנוסף באיומים ותקיפת שוטר.

לפי כתב האישום, שני קרובי המשפחה ואדם נוסף נהגו לסחוט מארגן מסיבות על מנת שישלם להם כספים מהכנסותיו מהמסיבות שקיים. בכתב האישום נטען כי אלפרון אמר למתלונן כי הוא יודע שמרוויחים הרבה כסף בעסקי המסיבות.

"מה שאני מבקש ממך בסך הכל, זה שתפרגן לי" אמר דרור אלפרון, "אם אתה לא משלם לי אל תעשה מסיבות". לטענת הפרקליטות בידיה ראיות לכאורה שמוכיחות את אשמתם של אלפרון הצעיר וקרוב משפחתו הקטין, ובהן הודאותיו של המתלונן, הקלטות שיחות טלפון בהן נשמעים האיומים ועימותים בין המתלונן לנאשמים. כמו כן טוען נציג הפרקליטות כי בריחתו של אלפרון לאחר ששמע כי הוא דרוש לחקירה, שתיקתו בחקירה הראשונה וגרסאותיו הסותרות מהוות חיזוק לראיות התביעה.

בעקבות חיסולו של יעקב אלפרון חוששים במשטרת ישראל ממלחמה בין ארגוני הפשע. מפקד מחוז תל אביב ניצב אילן פרנקו ביקר בזירת הפיצוץ ואמר כי מדובר באירוע חמור מאוד שמשמעותו ברורה למשטרה. פרנקו אמר כי המשטרה נערכת לקראת ההשלכות של חיסול זה. "אנו נעשה את הערכות המצב הדרושות ונטפל במשמעויות שנגזרות מהאירוע הזה. אנחנו מכירים את עולם הפשיעה בתל אביב, כמות העבריינים והסכסוכים הם רבים מאוד ומשמעותו של האירוע הזה חמור מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully