וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הרקע לדקירה הקטלנית - סכסוך רומנטי

קובי מנדל

1.11.2008 / 12:50

בני כץ, בן 22 מקרית ים, נדקר למוות בקרית מוצקין. החשוד ברצח, עבריין מוכר, הסגיר עצמו וטען כי ביקש להגן על כבודה של צעירה

בני כץ, תושב קרית ים בן 22, נדקר הלילה (שבת) למוות במהלך קטטה שאירעה ברחוב קדיש לוז בקרית מוצקין. החשוד המרכזי ברצח, ציון בנימינוב, תושב קרית מוצקין בן 34 המוכר למשטרה, הסגיר עצמו בצהרים באמצעות עורכת דינו. מפקד ימ"ר מרחב חוף סנ"צ מיכאל שמשק אמר לוואלה! חדשות כי בנימינוב הודה בביצוע הדקירה אך טען שהדבר נעשה תוך כדי קטטה. הקטטה התפתחה ככל הנראה משום שבנימינוב פגע בכבודה של נערה בת 16, תושבת קריית מוצקין, עליה ניסה כץ להגן. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו מחר בבית משפט השלום בקריות.

מחקירה ראשונית עולה כי השניים נפגשו באקראי כבר אתמול בצהרים, אז התפתחה ביניהם הקטטה. הם נפגשו שוב בלילה, על פי החשד, ביוזמת אחד הצדדים. המשטרה עצרה הלילה שני חשודים נוספים: עזרא גרשומוב, תושב קריית מוצקרין בן 34, ונער בן 16 וחצי, גם הוא תושב קרית מוצקין. השניים היו נוכחים בזירת הרצח ומעצרם הוארך הערב ב-6 ימים. כל המעורבים מוכרים למשטרה.

הפרמדיקית קרן ביטון סיפרה לוואלה! חדשות: "המנוח נמצא מוטל על הכביש ופונה לבית החולים תוך ניסיונות החיאה. בדרך נקבע מותו". הרקע למעשה אינו ידוע לפי שעה, והחקירה הועברה מתחנת משטרת זבולון ליחידה המרכזית של משטרת מרחב חוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully