וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני רון ומארי פיזאם מואשמים ברצח רוז

לאחר לבטים רבים הגישה הפרקליטות כתב אישום חמור נגד אמה וסבה של הילדה. לפי האישום, אמה של רוז איימה שתתאבד, אם רוני רון לא יוציא את הילדה מהבית

אלכסנדר זגוניקוב

(צילום: אלכסנדר זגוניקוב, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

כתב אישום בגין רצח הוגש בצהריים (שני) נגד רוני רון ונגד מארי פיזאם באשמת רצח הילדה רוז. ההחלטה התקבלה לאחר לבטים ודיונים רבים בפרקליטות, בשל החשש כי לא ניתן יהיה להרשיע את האם בסעיף זה. בתוך כך, רוז הובאה לקבורה היום בצהרים בבית עלמין ליד פריס, בנוכחות מצומצמת של בני משפחה.

לפי כתב האישום, בעקבות הקשיים בגידול רוז החליטה אמה מארי שאינה רוצה בבתה והפצירה ברוני רון שיוציא אותה מהבית. היא איימה שאם הוא לא יעשה זאת, היא תתאבד.

פרקליטתה של מארי, עו"ד רויטל סוויד, כפרה באישומים ואמרה כי חומר הראיות מאפשר להגיש נגד מרשתה לכל היותר כתב אישום בגין הזנחת קטין.

מוקדם יותר, השוטרים הגיעו לבית משפט השלום ברמלה, והגישו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש כתבי אישום נגד השניים. בפרקליטות אומרים כי התיקים בפרשה קשים להוכחה, שכן החוקרים מסתמכים על ראיות נסיבתיות ברובן.

רון ומארי פיזאם עצורים יותר מחודש וחצי. הם נחקרים שוב ושוב על חלקם בפרשה. לגבי רון, סעיף האישום יהיה רצח. אך הפרקליטות התלבטה ארוכות לגבי הסעיף שבו תואשם מארי-שארלוט.

בדיונים האחרונים להארכת מעצרם של השניים, התברר גם שמיד בתחילת הפרשה, הוקלטו השניים משוחחים. נציג המשטרה אמר לעו"ד רוויטל סוויד, כי בשיחה נשמע רון "מתדרך אותה". ההקלטה, טוענים במשטרה, מוכיחה שמארי-שארלוט יודעת הרבה יותר מכפי טענתה, ושתיאמה עדויות. עו"ד סוויד המשיכה אתמול לטעון שהאם לא ידעה על רצח בתה.

  • עוד באותו נושא:
  • רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully