וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי התעלפה בביהמ"ש: "לא ידעתי על הרצח"

נתיב נחמני

18.9.2008 / 13:08

אמה של רוז אמרה בדיון בבית המשפט, כי היא לא תומכת בבעלה. המשטרה הצהירה כי כתב אישום נגד רוני רון יוגש ביום שני

יח"צ - חד פעמי

(צילום: עופר שכטמן, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: רועי כ"ץ)

מעצרה של מארי פיזאם, החשודה ברצח בתה רוז, הוארך היום (חמישי) בחמישה ימים בבית משפט השלום ברמלה. בכניסה לאולם הדיונים אמרה מארי כי היא לא תומכת בבעלה, רוני רון, החשוד גם הוא ברצח. מארי חזרה וטענה כי לא ידעה דבר על רצח הילדה, שגופתה נמצאה במזוודה בנחל הירקון. גופתה של רוז מועברת היום לקבורה בצרפת, לבקשת אביה בנז'מין.

במקום התכנסו אזרחים רבים שקראו קריאות לעבר מארי פיזאם. משחשה בלחץ רב, הוצאה מהאולם על ידי אנשי שירות בתי הסוהר והתעלפה ביציאה מאולם הדיונים.

במהלך הדיון טענה עורכת דינה של מארי, רויטל סווייד, כי מרשתה לא ידעה שבתה נרצחה. לדבריה, כאשר נשאלה מארי שוב ושוב על ידי השוטרים איך יכול להיות שלא ביררה או טרחה לשאול את בעלה רוני רון איפה רוז נמצאת, ענתה מארי: "לשאול שאלות זה לקבל מכות".

עוד טענה סווייד כי על פי חומר החקירה הנוכחי, אין למשטרה יכולת לבנות תיק רצח למארי. במהלך הדיון היא טענה כי הסיבה לכך שעדיין לא הוגש כתב אישום ואף לא הצהרת תובע על ידי המשטרה, היא בשל העובדה ש"הם אפילו לא יודעים באיזה סעיף ניתן להאשים אותה". עו"ד סווייד ביקשה מבית המשפט לשחרר את מרשתה או לחלופין להורות על המשך מעצרה עד מחר בלבד, ואז להגיש כתב אישום.

רוז תיקבר בפריס

בתוך כך, מעצרו של רוני רון הוארך היום בחמישה ימים בבית משפט השלום ברמלה, לאחר שהמשטרה הגיעה להסכמה עם עורך דינו גיל פרידמן, שלא התנגד להארכה, בכפוף להתחייבות המשטרה כי יוגש כתב אישום ביום שני הקרוב.

גופתה של רוז הועברה היום לקבורה בצרפת. הגופה שוחררה מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר לאחר שהוחלט במשטרה בהתייעצות עם הפתולוגים שאין עוד טעם בהמשך נתיחת הגופה וכי לא יתקבלו עוד תשובות הנחוצות לחקירה.

נציגת משטרת ישראל אמורה להשתתף בלוויית הילדה, שתיערך במקום שאותו יבחר אביה הביולוגי של רוז. היא תיקבר בבית קברות הסמוך לביתו של האב בפרבר של פריס. עדיין לא ברור מועד ההלוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully