וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ח"כ אלדד הקים קואליציה עם ניאו-נאצים"

פנחס וולף

3.9.2008 / 16:54

ח"כ ברכה אמר את הדברים בתגובה לוועידת "עוצרים את האיסלם" שאלדד מארגן, ובה ישתתפו חברי פרלמנט ממפלגות ימין קיצוני באירופה

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

תגובות נסערות בכנסת בעקבות כוונתו של ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) לקיים בכנסת ועידה בינלאומי שכותרתה "עוצרים את התפשטות האיסלם?". אלדד חשף את תוכניותיו במסיבת עיתונאים שכינס היום (רביעי) בירושלים ועסקה בוועידה שאמורה להתקיים באמצע דצמבר בהשתתפות שלושים חברי פרלמנט אירופאיים, חלקם חברים בתנועות ימין קיצוני.

יו"ר חד"ש, ח"כ מוחמד ברכה, תקף היום בחריפות את התוכניות של אלדד. "טבעי לגמרי שאלדד ימצא קואליציה מבין שורות הניאו נאצים באירופה וביחד ינהלו מערכה נגד כל האיסלם והערבים", אמר ברכה לוואלה! חדשות. "הדבר מוכיח את המנטאליות האמיתית שמנווטת מדיניות אלדד וכנופיות המתנחלים שרוקדים בסביבתו. אני מזהיר משתיקת השלטונות בישראל נוכח גל ההסתה החדש. אני קורא לעצור את הגל הזה מיד כדי שלא יוביל להצתת אש שאולי נדע איך תתחיל אבל קשה לנו לדעת כיצד תסתיים".

ח"כ פינס ביקר אף הוא את התוכנית של אלדד. "בטל את הכנס עם הימין הסהרורי של אירופה", קרא פינס לאלדד. "הכנס יסב נזק חמור למדינת ישראל ויפגע בדו קיום". לדבריו של פינס, "הימין הקיצוני לא בוחל באמצעים ומשתמש בפרובוקציות פופוליסטיות כדי לחזק את עצמו תוך פגיעה במדינת ישראל - זה שיא הציניות".

"חייבים לעצור את התפשטות האיסלם"

על פי התוכניות של אלדד, הוועידה תהיה הפעולה הראשונה של הקואליציה החדשה של המחוקקים ששמה לה למטרה לפעול בתיאום ובשיתוף פעולה במאבק נגד הפיכתה של אירופה למה שהם מגדירים "אירו ערבייה" ו"הגנה על מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית במזרח התיכון". אלדד אמר במסיבת העיתונאים כי "חייבים לעצור את התפשטות האיסלם. אם ירושלים תיכנע, אירופה תיפול בעקבותיה"

במהלך מסיבת העיתונאים שקיים היום אלדד, הוקרן קטע קצר בן שתי דקות מהסרט השנוי במחלוקת, "פיתנה". הסרט, הנחשב לאנטי-איסלמי, נאסר להקרנה בהולנד וזאת בשל העובדה שהוא מבקר בחריפות את האיסלם ומבקש להראות שהקוראן הוא "השראה לאי סובלנות, לרצח ולטרור". יוצר הסרט, חרט וילדרס, חבר פרלמנט הולנדי ומנהיג "מפלגת החופש" הקיצונית, אמור להרצות ביומה השני של הוועידה.

פרסום ראשון: 12:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully