וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד הילד שהוטבע: "לא היה חסר לו כלום"

נתיב נחמני

29.8.2008 / 12:51

"גיסתי היתה בדיכאון, אך לא האמנו שהיא מסוגלת לעשות דבר כזה" - אומר יהודה שלמה, דודו של הילד, שעל פי החשד הוטבע בידי אמו בחוף הים. האב חשוד שידע על התוכנית

"אמו של הילד היתה בדיכאון, אך לא האמנו שהיא מסוגלת לעשות דבר כזה" – כך אומר היום שלמה יהודה, דודו של הילד בן הארבע שעל פי החשד הוטבע הלילה (שישי) בידי אמו אולגה בוריסוב בת ה-30 בחוף בבת ים. שלמה הוא אחיו של אילן יהודה בן ה-37, אביו של הילד. האם והאב הובאו היום בצהרים להארכת מעצרם בבית המשפט בראשון לציון. האב נחקר בחשד שידע על תוכניתה של האם לרצוח את הילד אך לא מנע זאת.

בחקירותיה סיפרה האם לחוקרים כי בנה מהווה עליה נטל כיוון שסבל מהפרעות קשב. "הוא היה שונה מאחרים", אמרה, "הוא לא היה כמו כל שאר הילדים".

"המקרה היכה אותנו בהלם גדול", אמר שלמה. "אשתו של אחי היתה בדיכאון בתקופה האחרונה, אך לא האמנו שהיא מסוגלת לעשות דבר כזה". האח מספר כי האם עלתה מרוסיה לפני כעשר שנים. היא הכירה את בעלה בארץ והשניים התגוררו בראשון לציון. לדבריו, לפני מספר חודשים נסעו בני הזוג לבקר את אמה של אולגה ברוסיה, ושם עברו תאונה. "מאז", הוא אומר, "אולגה לא התנהגה אותו הדבר".

שלמה מספר כי אחיו אהב את בנו היחיד יותר מכל. "הוא כל הזמן היה קונה לו צעצועים ומפנק אותו במתנות. לא היה חסר לילד הזה כלום", סיפר. לדברי האח, אביו של הילד הבחין בהיעדרותה של האם כבר בשעות הבוקר, סמוך לשעה 9:30 בבוקר. "בשלב מסוים הוא התקשר אליי ואמר שהוא לא יודע מה לעשות. הוא התקשר אליה ללא הפסקה, והיא לא ענתה לו. תיארתי לעצמי שאולי חיפשה את מכשיר הסלולרי או שהוא היה על שקט, אך יעצתי לו שיעשה מה שהוא רואה לנכון לעשות. לכן בבוקר הוא החליט ללכת למשטרה ולדווח שהיא נעדרת". בני המשפחה מתקשים להאמין שהאב מעורב גם הוא בפרשה, ומביעים תקווה שהעניינים יתבררו בקרוב וכי אחיהם ישוחרר במהרה.

האם כתבה מכתב הסבר

המקרה אירע סמוך לשעה 1:30. אזרחים דיווחו למשטרה ולמד"א על ילד שהוטבע בחוף "תאיו" בבת ים בידי אמו. לאחר המעשה, בוריסוב, ככל הנראה מעורערת בנפשה, הסתובבה בחוף הים ומילמלה בפני עוברי אורח כי הרגה את בנה. גופתו של הילד נמשתה על ידי אזרח, וצוות מגן דוד אדום קבע את מותו.

לפנות בוקר הובלה בוריסוב על ידי החוקרים בחזרה לזירת האירוע, שם הודתה בפניהם שתכננה להטביע אותו כבר לפני מספר ימים. בחיפוש שערכו השוטרים בביתה נמצא מכתב שכתבה, ובו היא מתנצלת ומסבירה את שבכוונתה לעשות.

סנ"צ ערן קמין, קצין המודיעין והחקירות במרחב איילון אמר לוואלה! חדשות כי בשלב זה עוד מוקדם לומר האם יש בסיס לחשדות נגד בני הזוג.

עדכון ראשון: 2:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully