וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחר רוז נמשכים: "הבטן מתהפכת"

נתיב נחמני

24.8.2008 / 12:44

גורמים המעורים בחקירת היעלמות הילדה בת הארבע סיפרו לוואלה! חדשות על הקושי בחקירה. "אחרי שנגלה לנו מלוא הסיפור סמרו שיערותינו"

במהלך הלילה (שני) התקבלו במשטרה עשרות פניות של אזרחים שביקשו לסייע בחיפושים אחר רוז בת הארבע וחצי. עד כה לא היו התפתחויות בחקירת הפרשה, שבמשטרה מגדירים כ"סבוכה", וכ"אחת הפרשות המזעזעות בתולדות המדינה". רוז, תושבת נתניה, נראתה לאחרונה בחודש מאי 2008, וקיים חשש כבד לחייה. מהמשטרה נמסר כי דיווח אודות היעלמותה של הילדה נמסר רק לפני כשבועיים וכי מתנהלים חיפושים אחריה. על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום גורף.

"הדיווח שהגיע אלינו נראה על פניו שגרתי ותואם למקרים אחרים", סיפר לוואלה! חדשות אחד הגורמים הראשונים שקיבל את הדיווח שהביא לפתיחת חקירת הפרשה. במקביל לפנייה שהתקבלה בארץ, קיבל הגורם פנייה גם ממשפחתה של הילדה בחו"ל ולדבריו, נראה שהיה תיאום בין הפניות. "אחרי שנגלה לנו מלוא הסיפור סמרו שיערותינו", הוא סיפר.

עו"ד עדי הדר, פרקליטו של גורם מרכזי בפרשה, פנה ל"כל מי שיודע על מקום הימצאה של רוז או מחזיק בה, ואינו מעוניין ליצור קשר עם המשטרה, אני מוכן להעמיד לטובת העניין את הטלפון במשרדי, הוא יכול להתקשר אליי ולומר לי להיכן להגיע ולאסוף את הילדה". המספר: 03-6887111.

"היא ילדה פשוט מקסימה ובדיוק התחילה ללמוד לדבר קצת עברית. אנחנו מקווים שהיא עדיין מוחזקת במקום כלשהו ושמצבה טוב", אמר עו"ד הדר. הוא ציין שקיים שוני גדול בין המקרה הנוכחי למקרה מדלן מק'קאן, שנעלמה בפורטוגל, מכיוון שבמקרה מק'קאן אין חשודים. הדר התייחס לאדם אותו הוא מייצג ואמר כי ההתמודדות עם ההיעלמות "קשה מאוד". לדבריו, "מאוד אהבו את הילדה הזו, מאוד נקשרו אליה, והפרסומים בעיתון רק החמירו את הגעגועים".

"טיפלנו עד היום במקרים קשים ביותר, אבל אני מתקשה לזכור חקירה אפילו קרובה לזאת - הבטן מתהפכת", סיפר לוואלה! חדשות מפקד היחידה המרכזית של משטרת מחוז המרכז, נצ"מ אבי נוימן.

מהמשטרה נמסר כי גובהה של הילדה הוא 80 סנטימטרים, מבנה גופה רזה, שיערה שטני ועיניה כחולות. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש ליצור קשר עם המשטרה, שפתחה מוקד טלפוני מיוחד הזמין 24 שעות, בטלפונים 08-9279466, 08-9279575 או לתחנת המשטרה הקרובה לביתו.

  • עוד באותו נושא:
  • נעדרת
  • רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully