וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההדלפות מחקירת רה"מ - בלתי נסבלות"

נתיב נחמני

23.7.2008 / 18:19

ראש אגף החקירות במשטרה התייחס לראשונה לגל ההדלפות מהחקירה בפרשת טלנסקי, ודחה את "ההאשמות כלפי מערכת החוק"

"ההדלפות מחקירות ראש הממשלה הן חצייה בוטה של קווים אדומים, והמצב הוא בלתי נסבל וחסר תקדים", כך אמר היום (רביעי) ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יוחנן דנינו, בהתייחסות ראשונה להדלפות מחקירת ראש הממשלה אהוד אולמרט.

"אנו מוקיעים את תופעת ההדלפות ודוחים על הסף את הרמיזות ואת הפניית האצבע המאשימה כלפי מערכת אכיפת החוק, שנועדו להעמיד את המשטרה באור שלילי ולערער את אמון בציבור במערכת", אמר דנינו במהלך הרצאה שנשא בקורס קצינים של המשטרה. הוא הוסיף כי המשטרה נתנה את הסכמתה לביצוע כל פעולה שתידרש לאיתור מקור ההדלפות, לרבות בדיקות פוליגרף.

מוקדם יותר היום הודיע משרד המשפטים כי יפתח בחקירת ההדלפות הרבות בפרשת המעטפות. "נבחנות על ידינו האפשרויות לקיום חקירה של מקור העברת החומר לתקשורת, על רקע החשש לפגיעה בטוהר ההליך השיפוטי", נמסר בהודעת משרד המשפטים.

במשרד המשפטים הוסיפו ואמרו כי יבדקו את כל הגורמים, לרבות עובדי הפרקליטות ופרקליטיו של אולמרט, להם היתה נגישות לחומר החקירה שהודלף. במכתב שנשלח לפרקליטיו של אולמרט על ידי הפרקליטות, התבקשו הסניגורים להעביר את השמות של חברי צוות ההגנה, להם הייתה גישה לחומר החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully