וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מזוז יחקור ההדלפות בפרשת המעטפות

נתיב נחמני

23.7.2008 / 13:05

משרד המשפטים ביקש מפרקליטיו של אולמרט להעביר את רשימת האנשים, להם הייתה גישה לחומר החקירה. כמו כן, יבדקו אנשי הפרקליטות והמשטרה

משרד המשפטים הודיע היום (רביעי) כי תחל חקירה בנוגע להדלפות הרבות בפרשת המעטפות בה חשוד ראש הממשלה אהוד אולמרט. "נבחנות על ידינו האפשרויות לקיום חקירה של מקור העברת החומר לתקשורת, על רקע החשש לפגיעה בטוהר ההליך השיפוטי", נמסר בהודעת משרד המשפטים.

במשרד המשפטים הוסיפו ואמרו כי יבדקו את כל הגורמים, לרבות עובדי הפרקליטות ופרקליטיו של אולמרט, להם הייתה נגישות לחומר החקירה שהודלף. במכתב שנשלח לפרקליטיו של אולמרט על ידי הפרקליטות, התבקשו הסניגורים להעביר את השמות של חברי צוות ההגנה, להם הייתה גישה לחומר החקירה.

מוקדם יותר היום, מתחו מקורביו של אולמרט ביקורת על ההדלפות מחומר החקירה. "העובדה שמזוז לא הורה עדיין על פתיחה בחקירה, שולחת מסר ברור לציבור שאין חוק ושהכל מותר", אמר יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן. לדבריו, "כל מי שמכבד את שלטון החוק במדינת ישראל חייב להקים היום קול זעקה".

הבוקר פורסמו תמלילי חקירתו של מסר במשטרה. בחקירתו טען מסר כי אולמרט השתמש בסכומי הכסף שהועברו לו על ידי משה טלנסקי לא רק לצרכי מימון הוצאותיו בקמפיין הבחירות לראשות עיריית ירושלים. מסר הוסיף כי אולמרט ידע שהוא מחזיק בכסף, ומדי פעם ביקש ממנו להעביר לידיו סכומי כסף. לדבריו, "כששולה זקן או אולמרט רצו סכום מסוים הם היו מתקשרים אליי ומבקשים סכום מסוים. הייתי הולך לבנק, ניגש לכספת ומוציא את הסכום שדרשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully