וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט אישר: יוצאים לפריימריז

פנחס וולף

11.6.2008 / 15:57

רה"מ הנחה את ח"כ צחי הנגבי ואלי אפללו לגבש המלצות כדי להיערך לקיום פריימריז בקדימה. הנגבי: "המטרה - להביא במהירות לגיבוש עמדת סיעת קדימה"

ראש הממשלה אהוד אולמרט נתן "אור ירוק" להיערכות לפריימריז במפלגת קדימה. בפגישה שערך היום (רביעי) בכנסת עם יו"ר ועדת ההיגוי של קדימה, צחי הנגבי, ויו"ר הקואליציה אלי אפללו, הנחה אולמרט את השניים לפתוח בגיבוש מיידי להמלצות לקראת היערכות לפריימריז. "בשבוע הבא, יו"ר הקואליציה אלי אפללו ואני נכנס את וועדת ההיגוי ונזמן את כל חברי הסיעה, ונתחיל בתהליך שתכליתו להביא בפני יו"ר התנועה המלצות להיערכות לפריימריז", אמר הנגבי.

"רה"מ הסמיך אותנו להביא בפניו המלצות בכל הנושאים הרלבנטים: ארגוניים, משפטיים, תקציביים ופוליטיים. כל מה שיומלץ על ידינו יובא בפניו להחלטה", הוסיף הנגבי. "אנחנו מתחילים בתהליך כבר בשבוע הבא. החלטת ראש הממשלה היא אופרטיבית, במטרה להביא במהירות לגיבוש עמדת סיעת קדימה".

לטענת ח"כ אפללו, אין ספק שראש הממשלה יקבל את המלצת חברי הסיעה. "ראש הממשלה מודע לכך שחייבים להתחיל לגבש המלצות לקיום פריימריז, והוא סומך שהעמדות של ועדת ההיגוי ישקפו את עמדת כל הסיעה", הסביר. החלטתו של ראש הממשלה קריטית, משום שעל פי תקנון קדימה לא ניתן לבצע פריימריז בלי שינוי תקנון, ושינוי תקנון מחייב הסכמה מצד יו"ר התנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully