וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישובי עוטף עזה: "הממשלה מפקירה אותנו"

20.5.2008 / 20:38

שבעה ראשי רשויות פנו לאולמרט בדרישה למצוא פתרון מיידי לירי הקסאמים. "דורשים מאיתנו להבליג בשל היותנו בפריפריה"

שבעה ראשי רשויות מיישובי עוטף עזה פנו היום (שלישי) לראש הממשלה אהוד אולמרט ודרשו ממנו פתרון לירי המתמשך של רקטות הקסאם. השבעה, בהם ראש עיריית שדרות אלי מויאל, ראש עיריית אשקלון רוני מהצרי וראש המועצה האזורית שער הנגב אלון שוסטר, דרשו מאולמרט לכנס ישיבה דחופה על מנת לדון במצבם הקשה.

ראשי הרשויות הפנו אצבע מאשימה לעבר טיפול הממשלה בירי לעבר מערב הנגב. "אנו רואים בממשלת ישראל את האחראית הישירה לשמירה על בטחון אזרחיה בכל חלקי הארץ, ולצערנו אין אנו יכולים להשתחרר מהתחושה הקשה שדווקא בשל היותנו יישובי פריפריה אנו נדרשים להבליג עד שהממשלה תתעשת ותמלא את חובתה".

המכתב כולל גם התייחסות לצעדי המחאה העתידיים בהם ינקטו ראשי הרשויות: "עד היום הבלגנו, המתנו בסבלנות, נשכנו שפתיים וספגנו בשקט - לא עוד". ראשי הרשויות לא ציינו במכתב מהי הדרך בה יוחזר הביטחון לתושביהם, אולם דרשו כי אולמרט ימצא לכך פתרון מיידי. "אנו דורשים כי הממשלה תחזיר בכל דרך את השקט והביטחון לתושבינו. אנו באים אליך בדרישה כי תפעל להרחיק את הטילים מעל ראשנו".

ביום ראשון התכנסו לראשונה ראשי הערים והמועצות האזוריות בעוטף רצועת עזה, תחת השם "הפורום לביטחון הדרום". בסיכום הפגישה אמרו חברי הפורום כי ידרשו פגישה עם ראש הממשלה, אהוד אולמרט, על מנת להביע את מחאתם, ולהביא את הממשלה להפסיק "למשוך אותנו באמתלות של ועידות או כנס או כנסים", לדבריהם. כמו כן הוחלט בפורום על הפעלת צוות מקצועי של יועצי תקשורת שיעלה את מצב תושבי הדרום למודעות הציבורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully