וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי קדימה: "אהוד אולמרט, אנחנו איתך"

פנחס וולף

11.5.2008 / 22:30

200 פעילים השתתפו בכינוס לחיזוק ידי רה"מ הנחקר. אולמרט בכינוס של ראשי קק"ל: "ישראל עושה הכל כדי להגן על עצמה"

בבית מפלגת "קדימה" בפתח תקווה נערך הערב כינוס של פעילי קדימה לחיזוק ידיו של ראש הממשלה בחקירותיו במשטרה. 200 פעילי שטח התכנסו בקריאה: "'א' א', כולנו איתך". לדברי איציק רגב, ממארגני הארוע, חברי המפלגה "יעמדו על כך שבקדימה ייערכו רק הליכים דמוקרטים" להחלפת ראש הממשלה.

בנוסף, ראש הממשלה אהוד אולמרט השתתף הערב בכינוס של ראשי הקרן הקיימת לישראל בירושלים, ואמר כי "מדינת ישראל עושה הכל כדי להגן על עצמה מפני אויביה, ובה בעת עושה כל מאמץ אפשרי להניח את היסודות לחיים טובים יותר למען הדורות הבאים, בלי קשיים וכאב".

בקול ישראל דווח כי לדבריו, "ישראל חייבת להתקדם בשיחות עם הפלסטינים מתוך אמונה שיש שותף בצד הפלסטיני שיוכל לקבל את קיומה של מדינת ישראל".

אולמרט התייחס הבוקר בפורום שרי קדימה, שהתקיים טרם ישיבת הממשלה, לחקירות המתנהלות נגדו והסכים עם דברי השר לביטחון פנים אבי דיכטר שביקש שלא להטיל דופי בעבודת המשטרה והפרקליטות. אולמרט נמנע מלהתייחס לחשדות נגדו בגין קבלת שוחד מאיש העסקים האמריקאי משה טלנסקי, והעדיף להתמקד במצב הביטחוני. על המצב ביישובי עוטף עזה אמר, "לצערנו בסוף השבוע האחרון ארגוני הטרור המשיכו בהתקפות הרצחניות ואף נפל קורבן בכפר עזה, ג'ימי קדושים. הלב נשבר כמו על קורבנות אחרים".

אתמול הצהיר אולמרט בכינוס של ברית הנוער הציוני ו"קדימה": "אמשיך להוביל את סדר היום של ישראל". הוא התייחס למצב הביטחוני ואמר כי "אנחנו צריכים להוליך את מדינת ישראל למצב בו תעשה שלום עם יריביה ואויביה, כדי לשים קץ למלחמות המלוות אותה מאז הקמתה, ועוד לפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully