וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצמ"ר נפל סמוך לאלוף פיקוד הדרום

שולמית אביצור ויהושע בריינר

13.4.2008 / 12:13

אלוף יואב גלנט סייר במערב הנגב עם ראשי מועצות אזורית, בעת שהפלסטינים ירו פצמ"רים לאזור. בצה"ל סבורים שמדובר בירי אקראי

אש נפתחה היום (ראשון) לעבר אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט, בעת סיור שערך עם ראשי מועצות אזורית באזור עין השלושה וניר עוז. במהלך סיור בשדות בין היישובים, שם עמדו מקרוב על ירי הצלפים בתקופה האחרונה, בוצע ירי של ארבע פצצות מרגמה לעבר הקבוצה. הם נאלצו להתפנות מהאזור.

לדברי אדם שהיה בסיור "הרגשנו כאילו הם ידעו שאנחנו באים. היה ברור לנו שהירי מכוון אלינו". עם זאת, בצה"ל הביעו ספק לגבי האפשרות שהירי כוון לעבר האלוף. נראה שמדובר בירי אקראי לעבר הקבוצה.

בתוך כך, פלסטינים ביצעו בצהרים ירי מנשק קל לעבר חקלאים בשדות קיבוץ במערב הנגב. לא היו נפגעים. מוקדם יותר הבוקר נורו פצצות מרגמה לעבר מעבר כרם שלום שברצועת עזה. גם כאן לא היו נפגעים. בעת הירי היו במקום משאיות עמוסות ציוד סיוע הומניטרי. המעבר נסגר לזמן קצר, ולאחריו שב ונפתח.

הפלסטינים דיווחו היום על שלושה אזרחים הרוגים ומספר פצועים בפיצוץ שאירע בצהרים במחנה הפליטים ג'בליה שבצפון רצועת עזה. נסיבות הפיצוץ עדיין אינן ברורות, ומשרד הפנים הפלסטיני התייחס אליו כאל "פיצוץ פנימי". גם מדובר צה"ל נמסר כי הפיצוץ אינו קשור לצה"ל.

סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה כי הפיצוץ אירע בבית אחד ההרוגים, חסן אל-מטוק, מגדודי עז א-דין אל קסאם. ד"ר בסאם אבו ורדה, מנהל בית החולים כמאל עדואן שבצפון הרצועה, מסר כי לבית החולים הגיעו יחד עם ההרוגים מספר פלסטינים שנפצעו בשריפה שפרצה לאחר הפיצוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully