וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דאגתי ללב, אבל הוא לא היה מוכן לשמוע"

כך סיפרה רעייתו של לב צ'רניאק שנרצח בפיגוע במסוף קרני. לדבריה, היא חששה מעבודתו, אך בשל גילו (53) העדיף להמשיך לעבוד במקום

עדיין לא נמסר מועד הלוויתם של שני הנרצחים בפיגוע במסוף קרני לב צ'רניאק בן 53 ואולג ליפסון בן 37, שניהם מבאר שבע. השניים שימשו כנהגי משאיות במסוף. צ'רניאק השאיר אחריו שתי בנות, ליפסון הותיר אחריו ילד בן עשר, אישה ואחות. הם היו חברים טובים ונהגו לבלות יחד גם מעבר לשעות העבודה.

אירנה, רעייתו של לב צ'רניאק, סיפרה בראיון לגלי צה"ל על החששות שליוו אותה: "כמו כל אישה שיודעת שבעלה עובד במקום מסוכן דאגנו, אבל הם לא היו מוכנים לשמוע ואמרו שבגיל 53 קשה למצוא עבודה חדשה".

דודו של אולג ליפסון סיפר כי כששמע על הפיגוע, הבין שככל הנראה מדובר באחיינו: "אני שמעתי בטלוויזיה על פיגוע ואני זכרתי שהוא עובד בנחל עוז וחשבתי שהפיגוע היה בקרני לידו, וכשהבן שלי ראה באינטרנט תמונות של חברת דור-אלון הבנו ש-99% שזה הוא".

הג'יהאד האיסלמי ושני פלגים קטנים יותר קיבלו על עצמם אחריות לפיגוע בו נרצחו השניים בחדירה למסוף הדלק, הנמצא כמה עשרות מטרים בתוך ישראל. חיילי צה"ל הרגו שניים מארבעת המחבלים בחוליה שחדרה למסוף בעת שנמלטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully