וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: שביתה של שעתיים בבית החולים בנהריה

קובי מנדל

5.4.2008 / 11:37

עובדי בית החולים יעבדו במתכונת מצומצמת בין השעות 12:00 עד 14:00, כמחאה על מקרה אלימות קשה נגד צוות סיעודי בסוף השבוע

בית החולים בנהריה, יושבת מחר (ראשון) למשך שעתיים, כמחאה על מקרה אלימות קשה נגד צוות סיעודי שהתרחש בסוף השבוע האחרון בבית החולים. האירוע התרחש לאחר שחולה הועברה לאשפוז באחת המחלקות הפנימיות. במחלקה התפתח ויכוח בין בני המשפחה של החולה לצוות הסיעודי לגבי אופן העברתה של החולה מהאלונקה למיטה. בני המשפחה הפעילו אלימות מילולית קשה נגד הצוות ואף איימו ברצח על אחראי המשמרת ובפגיעה בו ובילדיו.

מאבטחי בית החולים נקראו למחלקה ובמקביל הוזעקה גם ניידת משטרה. למרות זאת, האח המותקף סירב להגיש תלונה במשטרה בשל חשש לחייו. יו"ר ועד העובדים, יהודה מלכה, אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר במקרה חמור של תקיפת צוות אשר חוזר על עצמו לצערי שוב ושוב, כשבכל פעם רמת האלימות רק עולה מדרגה. לא ניתן שתהיה פגיעה בעובדי המוסד והמשטרה חייבת לפעול ביד קשה כנגד האלימות הפושה במחוזותינו ולשים קץ לתופעה". יו"ר ועד עובדי מינהל ומשק, איציק בוזגלו, החליט לצרף את עובדי סקטור המינהל והמשק להשבתה, כאות הזדהות עם חבריהם עובדי הסקטור הסיעודי.

מנהל בית-החולים, ד"ר מסעד ברהום, עודכן בפרטי הארוע והביע תמיכה והבנה בצעדי העובדים. הוא ציין כי הוא סומך על עובדי בית החולים ועל ראשי הוועדים כי יידעו להקפיד להעביר את המסר החמור, לפיו איש לא יסבול אלימות נגד צוותי בית החולים, ויעשו זאת מבלי שההשבתה תסכן חיי אדם. לאור זאת, לא יינתן כל שירות לציבור בין השעות 12:00 עד 14:00, למעט טיפול במקרים דחופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully