וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים לביה"ד: הוציאו צווים למרצים

ספי קרופסקי

6.1.2008 / 13:05

בבקשה שהוגשה לבית הדין לעבודה כתבו הסטודנטים, כי "המאבק של המרצים מתנהל על גב הסטודנטים תוך הסבת נזק כבד"

קבוצת סטודנטים מאוניברסיטאות שונות הגישה היום (ראשון) עתירה להוצאת צווי מניעה למרצים השובתים. בעתירה שהוגשה באמצעות עו"ד גיא אופיר לבית הדין לעבודה, כתבו הסטודנטים, כי "לפנינו מאבק איתנים המתנהל בין המרצים לבין האוניברסיטאות". אלא שלדבריהם, "מאבק זה מתנהל על גבם ובשרם החי של ציבור הסטודנטים, תוך הסבת נזק כבד ובלתי הפיך לציבור זה".

הסטודנטים מוסיפים בעתירה, כי "האבסורד הוא, שבמאבק זה הצד שהכי נפגע, הוא הצד, שבעל כורחו, נפקד מעמדת השפעה כלשהי בסכסוך". לטענתם של הסטודנטים, במהלך חודשי השביתה נגרם להם נזק כלכלי, תעסוקתי ולימודי "בלתי הפיך".

"למעשה חודשיים אלו, בהם נאלצו המבקשים לשכור דירה בסמיכות לאוניברסיטאות לשווא, הסבו למבקשים עלויות מיותרות של אלפי שקלים, בדמות שכר דירה, עלויות מחייה וכדומה", כותבים הסטודנטים.

עוד טוענים הסטודנטים, כי המרצים השובתים אינם זכאים להגנה מוחלטת מפני החוק, משום שלא מיצו את כל דרכי המחאה באשר לתלונותיהם. "האם זה ראוי שהמרצים לאורך זמן כה רב, יהיו זכאים להגנה מוחלטת מפני צווי בית דין נכבד זה, בנוגע לדרך מחאה אחת בלבד, מבלי שהראו, כי מיצו את כל אפשרויות המחאה, העומדות לרשותם?", תוהים הסטודנטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully