וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן ונתניהו משלבים ידיים להפלת הממשלה

ספי קרופסקי

29.11.2007 / 13:48

הסתיימה ברוח טובה הפגישה בין נתניהו לשלום, שאמר בסיומה כי "מעתה יידרשו צעדים אקטיביים להפלתה של הממשלה"

הסתיימה ברוח טובה הפגישה שנערכה בין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו וח"כ סילבן שלום, שר החוץ לשעבר. הפגישה נערכה היום (חמישי) במלון בתל אביב בתיווכו של ח"כ ראובן (רובי) ריבלין, ומטרתה היתה לגשר על הפערים הפוליטיים בין השניים.

ח"כ שלום אמר בתום הפגישה, כי "אני שמח שמה שנתפס פעם כביקורת על 'האופוזיציה האקטיבית', היום הוא מקובל ומיישמים את זה הלכה למעשה". לדבריו, "נדרשים צעדים אקטיביים להפלת הממשלה". השניים הביעו שמחה שמעתה ישלבו ידיים על מנת להפיל את ממשלת אולמרט.

בזמן האחרון נעשו מספר נסיונות לתווך בין השניים, ופגישה שתוכננה ביניהם בחודש שעבר אף פוצצה. גורמים המקורבים לשניים דיווחו כי בפגישה לא דנו שלום ונתניהו על נושאים פנים מפלגתיים, אלא על ארבעה קמפיינים שונים: בנושא המדיני, בנושא ירושלים, ועדת וינוגרד ופרשיות השחיתות בממשלה. כמו כן, דנו השניים בגיוסם של מפלגות העבודה, ישראל ביתנו וש"ס למטרת פירוק הממשלה.

"יש כאלה שרוצים לעשות מחטף"

נתניהו ושלום היו בנתק פוליטי זמן רב. כבר שבעה חודשים שהשניים לא נפגשו, והפערים ביניהם אף החריפו בחודש יולי האחרון, כשנתניהו החליט להקדים את מערכת הבחירות הפנימית במפלגה לחודש אוגוסט.

ח"כ שלום האשים את נתניהו בניהול כוחני של הליכוד, שהוביל לפגיעה חמורה במפלגה. "יש כאלה שרוצים לעשות מחטף, אך אני לא אהיה שותף לו", אמר שלום במסיבת עיתונאים. עוד אמר כי "מה שקורה היום בליכוד הוא הצגה נוסח מפלגת הבעת' בסוריה".

שלום הרבה לתקוף את נתניהו, ואמר כי מדובר במהלך "לא לגיטימי מבחינה ציבורית ולא מבחינה עניינית. פעם נוספת גבר אצל ביבי הרגש על ההיגיון ועל שיקול הדעת". מקורביו של נתניהו אמרו אז בתגובה, שטענותיו של סילבן שלום הן תירוצים עלובים של מי שיודע כי ינחל תבוסה קשה מול נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully