וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אלמד מהמתנגדים איך לנהל את החינוך"

ספי קרופסקי

28.11.2007 / 20:17

40 ח"כים מכל הסיעות קוראים לאולמרט לפטר את תמיר. בראיון לערוץ 2 אמרה, שהיא מנסה לתקן נזק שהותירו נתניהו, תירוש וסער. על מופז שתומך בהדחתה: אני לא יוצאת נגדו כשיש תאונות

40 חברי כנסת חתמו על עצומה הקוראת לפיטוריה של שרת החינוך יולי תמיר. לקריאה, אותה יזמו חברי הכנסת רונית תירוש (קדימה) וגדעון סער (ליכוד), שותפים חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, מישראל ביתנו, ש"ס, קדימה והגמלאים.

בין חברי הכנסת החתומים על העצומה: שר התחבורה שאול מופז ויו"ר ועדת הכנסת דוד טל מקדימה, בנימין נתניהו, סילבן שלום, יובל שטייניץ ולימור לבנת מהליכוד, ניסן סלומיאנסקי ואפי איתם מהאיחוד הלאומי-מפד"ל, אלכס מילר וסטס מסזניקוב מישראל ביתנו. עוד קראו חברי הכנסת לראש הממשלה להתערב לאלתר לפתרון המשברים.

תמיר אמרה בתגובה כי "מרונית תירוש, גדעון סער וביבי נתניהו אני לא אלמד איך לנהל את מערכת החינוך. אני עדיין מנסה לתקן את הנזקים שהם הותירו אחריהם". תמיר אמרה בחדשות ערוץ 2, כי היא אינה יוצאת נגד שר התחבורה מופז כשיש תאונות דרכים. היא הוסיפה, כי "זה בודאי לא עוזר לסיום השביתה ולסיום המשבר העמוק. אנחנו צריכים להיות יותר רציניים ופחות פופוליסטיים כדי לצאת מהמשבר".

"נדרשת מנהיגות מסוג אחר"

בעצומה נכתב כי "אחרי חודש וחצי של שביתה בבתי הספר העל יסודיים וחודש של שביתה באוניבריסטאות, ולנוכח הפגיעה החמורה במערכת החינוך, אנחנו, חברי כנסת מכל סיעות הבית קוראים לראש הממשלה להעביר מתפקידה את שרת החינוך. לצערנו, לא ראינו ואיננו רואים את שרת החינוך במשברים הללו מגלה מנהיגות ומעורבות כנדרש לפתרון כמתחייב מאחריותה".

חבר הכנסת סער הסביר בגלי צה"ל, כי "אנחנו חושבים ששרת החינוך היא האחראית למערכת החינוך שנמצאת בקריסה. במשבר הזה היתה נדרשת מנהיגות מסוג אחר. אם היא לא יכולה לפתור את הבעיות של המערכת הזו, שתתפטר. נדרשת קבלת אחריות. אנחנו בכנסת לא יכולים לשבת חבוקי ידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully