וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נרצח בפיגוע ירי בשומרון

20.11.2007 / 5:28

אש נפתחה לעבר מכונית ישראלית ליד ההתנחלות קדומים. צוות מד"א קבע את מותו של עידו זולדן, תושב אחת ההתנחלויות באזור. סוכל ניסיון חדירה לנתיב העשרה

בפיגוע ירי לעבר מכונית ישראלית הערב (שני) בשומרון נרצח עידו זולדן, צעיר ישראלי בן 29, תושב שבי שומרון. ההרוג נהג במכוניתו בכביש שבין קדומים לקרני שומרון, כשנפתחה לעברו אש מרכב חולף סמוך לכפר אל-פונדוק. ארגון המכנה עצמו "צבא הבשורות", פלג של פתח, נטל אחריות לפיגוע והודיע כי מדובר במחאה נגד ועידת אנאפוליס ובתגובה "לפשעים שמבצעת ישראל נגד הפלסטינים".

צוות מגן דוד אדום, שקיבל דיווח על תאונת דרכים, הוזעק למקום ומצא את הצעיר כשהוא פצוע באורח אנוש מירי. הצוות ניסה לבצע בפצוע החייאה, אך רופא נאלץ לקבוע את מותו. כוחות גדולים של צה"ל ושל המשטרה סגרו את האזור לתנועה ועורכים במקום, אך מדובר צה"ל טרם נמסרו פרטים על הארוע.

מתנדב זק"א ישעיה אייכלר, שנמצא במקום, סיפר לוואלה! חדשות כי הרכב בו נהג ההרוג מחורר בצדו השמאלי ושמשותיו מנופצות. "החובשים והמתנדבים ניסו שעה ארוכה לבצע בו החייאה, אבל לצערי הוא נהרג".

בתוך כך, כוח צה"ל הצליח לסכל ניסיון חדירה למושב נתיב העשרה הסמוך לרצועת עזה. שלושה מחבלים ניסו לעבור את הגדר בעזרת סולם, ככל הנראה כדי לחדור ליישוב. החיילים פתחו לעברם באש והצליחו להרוג שניים מהם. המחבל השלישי הצליח להימלט לשטח הרצועה. החיילים לא נפגעו. בארוע אחר הרגו חיילי צה"ל שני פלסטינים בדרום רצועת עזה, לאחר שהתקרבו לגדר המערכת בצורה מחשידה. ככל הנראה הם ביקשו להניח מטעני חבלה.

הזרוע הצבאית של פתח, גדודי חללי אל-אקצא, נטלה אחריות על ניסיון החדירה. בכרוז שפרסם הארגון, נכתב כי חבריו הצליחו לחדור ליישוב ולהתעמת במשך 20 דקות עם השומרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully