וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברכה שאל אם המריחואנה תפריע לטפל בו"

שרון נובק

19.6.2007 / 14:40

הפראמדיק שטיפל בירון ברכה, הנאשם בהריגת 6 בני אדם בתאונת הדרכים בצומת גינתון, העיד היום: הוא היה שיכור ומסומם

עדויותיהם של הפראמדיקים שטיפלו בנפגעי תאונת הדרכים בצומת גינתון, בה נהרגו שישה בני אדם, נשמעו היום בדיון במשפטו של הנהג ירון ברכה בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

על פי עדותו של הפראמדיק קובי בר, ברכה הריח מאלכוהול. בגלי צה"ל דווח כי לדבריו, ברכה שאל אותו אם העובדה שעישן [[מריחואנה]] לפני זמן קצר תשפיע על הטיפול בו. עורך הדין של ברכה אילון אורון אמר לוואלה! חדשות כי העדות אינה מלמדת בהכרח על היות הנאשם תחת השפעת מריחואנה בשעת התאונה.

פראמדיק נוסף העיד כי ראה את ברכה חוצה את הצומת באור אדום, וכי ישב במושב הנהג, בעוד ברכה טען לאחר התאונה שאחיו היה זה שנהג ברכב. לדברי עו"ד אורון, ברכה אינו זוכר דבר מהתאונה, ואינו יודע מי נהג ברכב.

ברכה כופר בהאשמות

בני משפחות ההרוגים היו נסערים מאוד במהלך הדיון, וקראו נגד הנאשם "רוצח בכוונה תחילה" כשנכנס לאולם. אחת מהן אף איבדה את הכרתה במהלך הדיון ופונתה מהאולם. עו"ד אורון אמר כי הרוחות היו סוערות. "כל המשפחות הן משפחות שכולות, גם משפחת הנאשם" ולפיכך, הסביר, התעוררה סערת הרגשות.

סעיפי האישום המרכזיים נגד ברכה הם שישה סעיפי הריגה של ששת קורבנות התאונה, ביניהם אחיו התאום. זהו כתב אישום חמור במיוחד במקרה של תאונת דרכים, והוא נקבע בעקבות העדויות כי ברכה נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול, ונכנס לצומת במהירות גבוהה באור אדום. ברכה עצמו כופר בהאשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully