וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדאו מאשים את חבריו והתקשורת בכשלון

29.3.2006 / 9:34

ח"כ עוזי לנדאו, שלא נבחר לכנסת ה-17, אמר כי הציבור גבה מחיר על הבטחות הליכוד בבחירות הקודמות, שלא קוימו בכנסת

ח"כ עוזי לנדאו (ליכוד), שלא יכהן בכנסת הקרובה, אמר הבוקר כי הליכוד "הרוויח בצדק" את קריסתו. "אני מאוכזב, ומעל הכל אני מודאג בגלל הכיוון שאליו מדינת ישראל הולכת", אמר לנדאו בגלי צה"ל, "יצטרך לעבור זמן מה עד שנוכל להבין בדיוק מה שקרה. חלה כאן רעידת אדמה, וצפויים 'אפטרשוקס' – רעידות נוספות".

"בשלוש השנים האחרונות התנהגנו בזיגזג, הבטחנו דברים לבוחר ולא עמדנו בהם", אמר לנדאו, "אין שום ספק שהציבור גבה מחיר מקבוצת אנשים, שאמרו דבר מסוים לפני הבחירות ונהגו אחרת אחריהן". לנדאו אמר, כי בבחירות אמש קיבל הליכוד את קולות הגרעין הקשה שהיה איתו שנים והפסיד את אותם חלקים מהגרעין הקשה שפנו ימינה.

הוא הוסיף, כי זה גם מחיר "המדיניות הכלכלית הנכונה של בנימין נתניהו", שנקט "מדיניות קשה בתקופת חירום". לנדאו אמר כי הוא עדיין מגבה את מדיניותו של נתניהו כשר האוצר.

"התקשורת עשתה לביבי סיכול ממוקד"

לנדאו הפנה אצבע מאשימה כלפי גורמים בתקשורת, שלדבריו פעלו כדי להפריע למסע הבחירות של הליכוד. "היתה התגייסות של חלקים מהתקשורת, בוודאי ערוץ 2 ו'ידיעות אחרונות', לטובת תוכנית ההתנתקות ונעשתה דה-לגיטימציה שיטתית של מי שעמד בדרכה", אמר לנדאו, "מה שנעשה על ידי התקשורת לביבי זה סיכול ממוקד. יש מקום גם לתקשורת לעשות חשבון נפש באשר לתפקידה בבחירות האחרונות. במקום להיות כלב שמירה על הדמוקרטיה, חלקים מתוכה התנפלו על הדמוקרטיה ופגעו בה".

בביקורת על התנהלות חבריו למפלגה, ביקש לנדאו לחלוק מחמאות למפלגת העבודה: "כל חברי הרשימה עמדו מאחורי עמיר פרץ וסייעו לו עד הרגע האחרון".

בהתייחס לאפשרות של איחוד כל כוחות הימין בכנסת הקרובה, אמר לנדאו: "אין לי ספק שהאינטרס הלאומי מדבר על הקמת חזית ימנית רחבה בכנסת, כדי לעצור את אותו כוח שלא קיבל מנדט מהציבור ומקדם את תוכנית ההתקפלות, שקדימה, העבודה ומרצ רצו איתה בבחירות. לתוכנית הזאת אין רוב, בוודאי לא רוב יהודי ציוני וזה דבר מכריע. התוכנית הזו עומדת להכריע את גורלנו כמדינה יהודית ציונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully