וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אדם אבוטבול נגח בשוטר - ונעצר

איילה חננאל

13.11.2009 / 13:12

מספר שבועות לאחר שהשתחרר מהכלא, נעצר שוב בנו של העבריין צ'רלי אבוטבול. אדם התעמת עם שוטרים ועל פי החשד נגח באחד מהם. כתב אישום יוגש נגדו בתוך חמישה ימים

המשטרה הגישה בצהרים (שישי) לבית משפט השלום בנתניה "הצהרת תובע" בעניינו של אדם אבוטבול, בגין הפרעה לשוטר ותקיפת שוטר. משמעות הדבר שבתוך חמישה ימים יוגש נגד אבוטבול כתב אישום. אבוטבול נעצר אתמול בחשד שנגח בשוטר.

התנהגותו של אבוטבול, בן 23, עוררה את חשדם של השוטרים שביצעו פעילות שגרתית ברחוב לילינבלום בעיר. אבוטבול הבחין בשוטרים ונמלט מהמקום. הבלשים יצרו עמו מגע, לכדו אותו וביצעו חיפוש על גופו. בשלב זה תקף אבוטבול על פי החשד את אחד השוטרים ונגח בו ובשל כך נעצר. היום הוא יובא להארכת מעצר.

ראש היחידה ללוחמה בפשיעה בנתניה רב פקד בועז דרעי, סיפר לוואלה! חדשות כי "צוות שוטרים הבחין בחשוד יושב עם מספר חברים במסעדה בעיר וכאשר ביקשו לערוך עליו בדיקה שגרתית, הוא החל להימלט ונתפס. בשלב זה הוא נגח בפניו של שוטר. בכוונתנו להביא את החשוד עוד היום להארכת מעצר, במסגרתה נגיש נגדו הצהרת תובע כדי שכבר בתחילת השבוע הבא יוגש נגדו כתב אישום".

אדם, בנו של העבריין צ'רלי אבוטבול השתחרר באחרונה מהכלא, לאחר שריצה עונש של שמונה חודשי מאסר. אבוטבול הורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של סחיטה באיומים והיזק בזדון. אדם היה בנו השלישי של צ'רלי שנשלח מאחורי סורג ובריח. קדמו לו פרנסואה שהורשע ברצח הנער רענן לוי ואביב שהורשע בהחזקת נשק וקשירת קשר לביצוע פשע.

מכתב האישום שבגינו הורשע, עולה כי אדם אבוטבול הגיע עם שישה אנשים נוספים שזהותם אינה ידועה לביתו של האיש שהתלונן נגדו וניסה לסחוט ממנו חוב של כ-15 אלף שקלים. לאחר שהמתלונן סירב לפתוח את הדלת, זרק אבוטבול את חפירה שהיה במקום לעבר חלון הבית ושבר אותו. המתלונן התקשר למשטרה, ביקש לשלוח ניידת וטען כי הוא חושש לחייו.

אבוטבול וחבריו ברחו מהמקום כשהבינו שהמשטרה צפויה להגיע. כמה דקות מאוחר יותר התקשר דבש, הנאשם השני, ואיים בטלפון על המתלונן שלא יגיש תלונה במשטרה בעקבות המקרה. "תשמע טוב טוב מה אני אומר לך, לא אותך, אלא את כל המשפחה שלך אני אזיין, אם תעשה את הטעות הזאת. את אמא שלך אני גומר מטר מתחת לאדמה". כשהגיעו השוטרים לבית המתלונן הורה לו דבש להתעלם מהם, לברוח מהבית ולהגיע אליו. באותו היום עזב המתלונן את הבית מבלי לפגוש את השוטרים.

עדכון ראשון: 11:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully