וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "מוקדם לדון בסנקציות נגד ישראל"

דובר מחלקת המדינה האמריקאית, רוברט ווד, אמר בתדריך עיתונאי כי מוקדם עדיין לדבר על הפעלת לחץ כלכלי על ישראל בעקבות עקשנותה

דובר מחלקת המדינה האמריקאית, רוברט ווד, אמר הלילה (רביעי) כי "מוקדם מדי לדון בהפעלת לחץ כלכלי על ישראל כדי להביא להקפאת הבנייה בהתנחלויות". ווד נשאל במהלך תדרוך עיתונאים אם הממשל שוקל להטיל סנקציות כלכליות על ישראל בשל התעקשותה להמשיך לבנות בשטחים הפלסטיניים. הוא הוסיף כי: "אנו מנסים כעת להכשיר את הקרקע לחידוש המשא ומתן. כמו שאתם יודעים, השליח מיטשל עובד מאוד קשה כדי לקדם את הנושא".

בתשובה לשאלות העיתונאים הוסיף ווד כי "כמובן שאף אחד לא מבקש מישראל לפעול כנגד האינטרסים שלה לשמירה על ביטחונה הלאומי. מה שאנחנו מבקשים משני הצדדים לעשות הוא למלא את התחייבויותיהם במפת הדרכים. שני הצדדים התחייבו לעשות זאת. אנחנו עובדים עם הצדדים לנסות לעזור להם למלא את ההתחייבויות הללו. וכפי שאמרתי, השליח מיטשל מנסה לעזור ליצור תנאים בהם נועל להתחיל שוב את המשא ומתן בין הצדדים ולהוביל בסופו של דבר את הדיונים למסלול אחר".

ווד פנה לאחת העיתונאיות שהקשתה עליו בשאלות בנוגע למדיניות הישראלית ואמר כי "תראי, העניין הזה אינו פשוט. אם הוא היה פשוט, היינו פותרים את הבעיה כבר לפני זמן רב. אולם מזכירת המדינה קלינטון, והשליח מיטשל, מחוייבים לתהליך. אנחנו מתכוונים לעבוד קשה מאוד עם הצדדים. ציפינו שיהיו עליות ומורדות, אולם אנחנו עומדים להמשיך להפעיל לחץ משום שזהו אינו האינטרס של הצדדים בלבד, אלא גם האינטרס של הממשל האמריקאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully