וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "העבודה תהיה ככל הנראה באופוזיציה"

עם זאת, נוכח הביקורת שהושמעה במפלגתו על מגעיו עם נתניהו, אמר יו"ר העבודה למקורביו כי זכותו לשמוע את הצעותיו של רה”מ המיועד

יו"ר העבודה אהוד ברק אמר אמש (חמישי) למקורביו כי יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לא הציע שום הצעה של ממש להצטרפות העבודה לקואליציה, כך דווח בקול ישראל. עוד דווח כי בשיחות סגורות, אמר ברק כי תרבות הוויכוח במפלגתו לקויה. לדבריו, ליו"ר מפלגה יש זכות לשוחח עם ראש הממשלה המיועד ולשמוע את עמדותיו והצעותיו. לפי שעה, אין בשיחות האלה כדי לגרום למפלגתו להצטרף לממשלה, אמר ברק, והוסיף כי העבודה תהיה ככל הנראה באופוזיציה וכי אין היא יכולה להיות חברה בממשלה שבה ליברמן יהיה ממונה - גם אם בעקיפין - על מערכת המשפט ואכיפת החוק.

את הדברים אמר ברק נוכח הביקורת הגוברת במפלגתו על מגעיו עם נתניהו לקראת הצטרפות אפשרית של העבודה לקואליציה המתגבשת. אמש, אמר ח"כ אופיר פינס כי "אופוזיציה זה לא משאת נפש אך זו התוצאה של בחירות". פינס אמר את הדברים בכנס של מטה הקיבוצים וראשי מחוזות במפלגת העבודה ברמת אפעל. הוא הוסיף כי העבודה יכולה להיות אלטרנטיבה שלטונית לימין: "למה אנחנו כל פעם מתווכחים על משהו שהוא אלמנטרי ובסיסי. כשמנצחים, הולכים לממשלה. כשמפסידים – הולכים לאופוזיציה. למה זה כל כך מורכב. נורא פשוט - זה כיתה א', לא אוניברסיטה".

גם השרים יולי תמיר ויצחק הרצוג וחברי הכנסת איתן כבל ושלי יחימוביץ' הביעו את תמיכתם בישיבה באופוזיציה. "הפעם, רק אופוזיציה. זה קרב על מעט מהכבוד האבוד שנותר בנו", אמר כבל.

בתחילת השבוע קרא ברק ליו"ר קדימה ציפי לבני להצטרף עימו לממשלה בראשות נתניהו. בפגישה אקראית בין השניים בכנסת אמר ברק ללבני כי נתניהו עתיד להתגמש בעמדותיו. קודם לכן, נועד ברק עם נתניהו ושוחח עמו על הצטרפותו לממשלת אחדות רחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully