וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב: איני מאשים את בנימין נתניהו

21.9.2006 / 12:49

בתגובה לפרסומים היום לפיהם הנשיא קשר בין שתיים מהמתלוננות ליו"ר הליכוד, אמר קצב כי לא מדובר בנתניהו

נשיא המדינה משה קצב סירב להתייחס לכותרת העיתון "מעריב", לפיהן קשר בין התלונה של שתיים מהמתלוננות נגדו לכך שהן עבדו אצל בינימין נתניהו. קצב אמר כי "לא מסרתי שום פרט מהחקירה ואמשיך לשמור על זה גם עכשיו. דיברתי על חבורת פושעים שעומדת מאחורי העלילה הזו, ולא התכוונתי לבנימין נתניהו".

בראיון מיוחד לקול ישראל, אמר קצב, כי לפחות מחצית מכמות המתלוננות שהתקשורת מדווחת עליהן, מעולם לא התלוננו על הטרדה. "אמצעי התקשורת מובילים את הלחץ הציבורי. לפעמים הם אפילו גובלים בפלילים, במתן עדויות כוזבות בלחץ שהם מפעילים. התקשורת העוינת הגיעה להרבה בחורות".

הוא הוסיף, כי "אני נמצא בחיים הציבוריים ברמה הממלכתית עשרות שנים, כל חיי הציבוריים היו נקיים מכל רבב ודופי וביתר שאת בתקופה כהונתי כנשיא המדינה. ידעתי שבית הנשיא צריך להיות סמל ודוגמה". קצב אמר עוד, כי "ידעתי שאורבים לי רבים מסביב, ולכן המערכה הזו היא מערכה קשה. אני חזק כיון שאני יודע את האמת, ואני מאמין שבמקודם או במאוחר האמת תיחשף". קצב הביע תקווה שהחקירה תסתיים במהרה: "יש צורך ביותר צוותי חקירה ובפעולות נוספות כדי לסיים החקירה. לא ייתכן שבמשך חודשיים וחצי תתחולל סערה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully