וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרישמן והחלוצים: גם ב-MTV

מור שני

17.8.2006 / 18:10

ההרכב, שזכה לדקות התהילה שלו בזכות השיר: "יאללה יא נסראללה", יקליט גרסאות שלו באנגלית ובערבית לשידור בחו"ל

ההרכב "פרישמן והחלוצים" זכה לאחרונה לדקות התהילה שלו, בזכות השיר "יאללה יא נסראללה" שנכתב בזמן המלחמה, והציע שלל גידופים למזכ"ל החיזבאללה.

השיר הפך מיד ללהיט היסטרי, הפך לרינגטון, ואפילו צולם לו קליפ בחסות סלקום, שמשדרת אותו באינטרנט הסלולרי. לפי תורת ההייפ, כמובן, גם גיא פינס עשה עליהם כתבה, ומוכרי שוק פתח תקווה אפילו מכרו תקליטים מזוייפים של השיר ב-15 שקלים לאחד.
בכלל, דומה כי פרישמן והחלוצים הצליחו להיחלץ מעוגמת האנונימיות.

אולם, דומה כי ההרכב, שגם יודע לשיר שירים אמיתיים ולא רק גימיקים, ממשיך להתקדם על גב החיזבאלונים. לאחרונה פנו אל שלושת חבריו נציגים של MTV אירופה ושל CNN שביקשו עותק של השיר ואת הקליפ כדי לשדרו. הוא עתיד לעלות ב-MTV בימים הקרובים, אם לא יעורר מחלוקת רבה מדי.

כמו כן, ההרכב הקליט לא מזמן גרסה אנגלית של השיר, שהיא אקוסטית ושקטה יותר. המילים, ביניהם ניתן למצוא פנינים כמו: "אתה נראה כמו סוס יאור, יש לך שכל של ציפור", יתורגמו במדויק. ההרכב מתכוון לשווק אותה ל-MTV ולערוצי מוזיקה נוספים.

אביב אזרד, שליש מההרכב לצד נדב ואסף פרישמן, אמר לוואלה! תרבות כי גם גרסה ערבית של השיר תוקלט בקרוב "כדי שגם דוברי הערבית ברחבי העולם יוכלו להבין אותו". אולם, הגרסה הערבית תהיה דווקא שוחרת שלום, ובמקום לעלוב בנסראללה, תציג את המצב כבר-פתרון.

אזרד אמר כי הרעיון בא להם בעקבות שיחה שניהל עם נהג מונית שלא אהב את השיר, והציע להם לכתוב אותו גם מנקודת מבטו של ערבי.

את הקליפ ביים הבמאי חנן קוגל. בצילומיו השתתפו גם משה פרסטר, שעושה את קולו של הרמטכ"ל ורקדניות של שיר גץ, המפזזות בו. אמירם בן טובים הוא השחקן המגלם את דמותו של נסראללה.

השיר עתיד לצאת באוסף להיטים ישראלים של חברת NMC, שעתיד לצאת בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully