וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: לצה"ל יש יכולת למחוק את כל עזה

22.6.2006 / 11:02

יו"ר האופוזיציה כינה את ירי הקסאמים על שדרות "פשע בינלאומי", והזהיר כי "אחרי הנסיגות - כל המדינה תהיה קסאמים"

ח"כ בנימין נתניהו כינה הבוקר את ירי הקסאמים על שדרות "פשע בינלאומי", ואמר כי מדיניות הממשלה מעודדת את המשכו. "מדיניות של נסיגה חד צדדית לא תביא להכרה בינלאומית, הטרור לא ייפסק בעקבותיה, ומה שנקבל זה דבר אחד - החמאס ינצח", אמר נתניהו, שדיבר בקונגרס הציוני. לדבריו, "אחרי נסיגות עתידיות ביהודה ושומרון, כל המדינה תהיה קסאמים".

בהתייחסו להריגת האזרחים הפלסטינים בתקיפות צה"ל, אמר נתניהו: "כמובן שצריך למנוע פגיעה בחפים מפשע, אבל הם צריכים לדעת שבסופו של דבר אנחנו לא יכולים לסבול ירי של קסאמים על שדרות". לדברי נתניהו, "ההבדל בין דמוקרטיות שנלחמות בטרור לבין היכולת של טרוריסטים לבין היכולת של הדמוקרטיות לצמצם את הפגיעה באזרחים. צה"ל, יש לו את היכולת הטכנית למחוק את כל עזה. לטרוריסטים אם הייתה אפשרות להשיג פצצה גדולה יותר, הם היו משתמשים בפצצה גדולה יותר".

נתניהו סיפר כי כשכיהן כראש ממשלה בעצמו המצב היה אחרת. "כשהייתי ראש ממשלה לא היו קסאמים או טילים. היו קטיושות של החיזבאללה בצפון. פעם אחת כשהיה ירי מאסיבי של קטיושות על קריית שמונה, פעלתי ואמרתי מראש שאני לא מוכן לסבול שאזרחים יחיו תחת ירי מאסיבי של קטיושות. פעלנו נגד תשתיות בלבנון, כיבינו אורות בביירות ואמרנו זו המנה הראשונה. הירי של הרקטות נפסק ולא חזר משך שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully