וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובארק: נאתר ונעניש את האחראים לפיגוע

25.4.2006 / 7:40

אולמרט התקשר לנשיא מצרים והביע את תנחומיו. בוש: מדובר במעשה שפל שגרם לאובדן חיי אזרחים חפים מפשע. ממשלת הרשות: מתקפה נפשעת הסותרת ערכי אנוש

נשיא מצרים, [[חוסני מובארק]], אמר הלילה בעקבות הפיצוצים בעיר דהאב שבסיני, כי יש חשיבות עליונה באיתור האחראים ל"מעשה הטרור המרושע הזה, כדי שהם יענשו בכפוף לחוק". מובארק אמר את הדברים לסוכנות הידיעות המצרית.

ראש הממשלה בפועל, [[אהוד אולמרט]], התקשר למובארק והביע את תנחומיו על הפיגועים שהביאו למותם של לפחות 35 בני אדם. בקול ישראל דווח, כי השניים שוחחו על הצורך לשתף פעולה במלחמה בטרור העולמי.

שר הביטחון, שאול מופז, הורה לצה"ל להציע למצרים סיוע של צוותי רפואה וחילוץ. ההצעה הועברה באמצעות משרד החוץ, אולם המצרים מסרו בתגובה כי לא יהיה בכך צורך.

נשיא ארצות הברית, [[ג'ורג' בוש]], גינה אף הוא את פיגועי הטרור והבטיח לעשות את מירב המאמצים להביא את האחראים לפעולה לדין. "מדובר במעשה שפל שגרם לאובדן חייהם של אזרחים חפים מפשע", אמר בוש. לדבריו, "על אויבנו לדעת כי אנחנו נמשיך להיות תוקפניים ולא ניחלש או נתעייף. אנחנו נביא את אויבנו למשפט צדק למען השלום והאנושות".

דובר הממשלה הפלסטינית גינה את הפיגועים ואמר, כי זו מתקפה נפשעת, הסותרת ערכי אנוש ופוגעת בביטחון הלאומי של מצרים.

שר החוץ הבריטי, [[ג'ק סטרו]], גינה אף הוא את הפיגועים, בהם נהרגו גם תיירים בריטים. לדבריו, "המחבלים הפגינו פעם נוספת זלזול אכזרי בחיי אדם".

מזכ"ל האו"ם, קופי ענאן, אמר כי "מדובר בפעולת טרור שכוונה נגד אזרחים חפים מפשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully