וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרבית המועמדים כבר הצביעו

28.3.2006 / 11:11

אולמרט התייצב מיד עם תחילת ההצבעה בקלפי בירושלים. גם נתניהו הצביע בבירה. עמיר פרץ הצביע בשדרות

בניגוד למרבית עם ישראל, שלושת המועמדים לראשות הממשלה יעבדו במשך כל היום בלשכותיהם. ממלא מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט , הצביע בקלפי הקרובה לביתו בירושלים, בשעה שבע בבוקר.

משם המשיך ללשכתו שבמשרד התמ"ת, ממנה ירכז את מאמצי הרגע האחרון להגדיל את מספר הקולות שתקבל מפלגתו. לאחר סגירת הקלפיות ישוב אולמרט לביתו, על מנת לצפות בתוצאות המדגם עם משפחתו, ואם הסקרים יתממשו, וקדימה תנצח, משם ימשיך לנאום הניצחון בנווה אילן.

יו"ר העבודה, עמיר פרץ, הגיע סמוך לשעה 10:00 לקלפי בשדרות והצביע שם יחד עם בני משפחתו, כשהוא מוקף בעשרות מתומכיו. בצאתו מן הקלפי אמר פרץ, כי "אנחנו כבר ניצחנו. הבאנו את המערכה לדיון אידיאולוגי על ערך האדם, הזכות להתפרנס בכבוד. עשינו קמפיין מצוין". הוא סירב להתנבא באשר לתוצאות או להגיד מה ייחשב בעיניו כישלון או ניצחון. משדרות המשיך פרץ לסיור בקלפיות בדרום.

יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, הצביע בקלפי בבית ספר על שם פולה בן גוריון בשכונת רחביה בירושלים. נתניהו, שהגיע מלווה באשתו, אמר כי בכוונתו לעמוד בראשות המפלגה ללא קשר לתוצאות.

מספר שתיים ברשימת קדימה לכנסת, שמעון פרס, הצביע ב-8:00 בבוקר בקלפי הסמוכה לביתו, בבית הספר "ארזים" ברמת אביב. בקול ישראל דווח, כי פרס אף הצביע לקלפי המדגם של הערוץ הראשון ואמר, כי הוא אינו מאמין גדול במדגמים. קצת לאחריו הצביעה מספר שלוש ברשימת המפלגה, ציפי לבני, בקלפי הסמוכה לביתה בתל אביב.

הרב עובדיה יוסף הצביע בקלפי בירושלים ואמר, כי מצווה להצביע, "ככל שמקדימים במצווה הרי זה משובח". יו"ר ש"ס, ח"כ אלי ישי , ליווה את הרב יוסף לקלפי ולאחר מכן הלך להצביע בקלפי אחרת בעיר.

יו"ר מרצ, יוסי ביילין, הצביע הבוקר בקלפי באזור ביתו שבתל אביב.

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, החליט לפתוח את היום עם ביקור בכותל המערבי בירושלים ולאחר מכן הוא הצביע בקלפי הקרובה לביתו.

פרופ' אבישי ברוורמן (העבודה) הצביע בת"א ואמר: "ננצח את הסקרים. אלו בחירות בין העבודה שתדאג לאזרח, לבין ביבי ואולמרט שידאגו למעמד העליון".

ח"כ סילבן שלום, המתמודד כמספר 2 ברשימת הליכוד, הצביע לפני זמן קצר בבית הספר "הגפן" ברמת גן, יחד עם רעייתו, ג'ודי ניר-מוזס-שלום.

(וידאו: רויטרס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully