וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענת דמון תופיע במידם 2006

25.12.2005 / 13:32

יחד עם דמון נבחרו להופעי בפני אלפי אנשי התעשיה עוד שבעה הרכבים. דמון תהיה היחידה שתייצג את הפופ/רוק

היוצרת/מבצעת ענת דמון נבחרה להופיע במידם 2006 (Midem) - כנס תעשיית המוסיקה הגדול בעולם שיתקיים בינואר בקאן שבצרפת. דמון נבחרה עם עוד שבעה הרכבים מתוך מאות מועמדים מכל העולם, והיא תהיה הנציגה היחדיה של הפופ/רוק.

לכנס המוזיקה צפויים להגיע יותר מ-9300 אנשי התעשייה שמגיעים לצרכי מינגל - יצירת קשרים וחתימת חוזי הקלטה, הפצה, אמרגנות, מכירת מוסיקה לתעשיית הטלויזיה והקולנוע ועוד.

"Falling", אלבום הבכורה של דמון, בהפקתו המוזיקלית של רן שם-טוב, יצא לפני כשנתיים, ובין יתר התגובות שקיבל זכה גם לארבעה כוכבים באתר המוזיקה All Music Guide.

לפני שפצחה בקריירה מוזיקלית משל עצמה, שימשה דמון כמנהלת ההרכבים הסנהדרין ורוקפור (שחתומה כיום בלייבל האמריקני Rainbow Quartz; והרבה לפני זה – היתה פסיכולוגית ארגונית.

ענת תופיע ב-24 בינואר, באולם הנשפים של מלון מרטינז, בשעה 20:30 (שעון צרפת). יחד עמה יופיע ההרכב שלה, שכולל את רון ינאי בבס ושירה, שוקי פרי בגיטרות ושירה, קרן זהבי בתופים ועינב לויטוב בכלי הקשה ושירה.

הלל ווקס, המנהל האישי שלה, לא לוקח לעצמו את הקרדיטים על הבחירה ואומר: "ענת התקבלה למידם אך ורק בזכות המוסיקה שלה, ללא מעורבות של מכונת יחסי ציבור משומנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully