וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנים ואנשי בידור התפקדו לעבודה

24.11.2005 / 16:40

זמרים, אנשי עט ושחקני קולנוע ותיאטרון הצטרפו היום לשורותיו של עמיר פרץ, בהם חמי רודנר, קובי אוז, יהלי סובול ומשה איבגי

אמנים ואנשי בידור התפקדו היום למפלגת העבודה, והודיעו על תמיכתם במועמדה לראשות הממשלה, ח"כ עמיר פרץ, עמו נפגשו. היום ננעל מפקד החברים למפלגה.

בין המצטרפים החדשה לכוחותיו של פרץ נמצאים הזמרים חמי רודנר קובי אוז ויהלי סובול, ושחקן הקולנוע משה איבגי. רודנר (סולן להקת "איפה הילד" לשעבר) מסר, כי הצטרף למפלגה משום ש"הבחירה של עמיר פרץ נותנת תקווה". הוא הוסיף, כי אינו מתכוון לסייע למפלגה בקמפיין, אך יסייע לה בדרכים אחרות.

דוברו של יו"ר העבודה, עמיר פרץ הודיע, כי הזמר קובי אוז (מנהיג להקת "טיפקס"), רעייתו, הוריו ואפילו כלבו נפגשו היום עם פרץ והגישו את טפסי ההתפקדות שלהם לעבודה. בעת החתימה על הטופס אמר אוז לפרץ: "שהחיינו וקיימנו והגיענו ליום הזה. מנצחים, מנצחים!".

גם שחקן הקולנוע זוכה האוסקר הישראלי, משה איבגי, ("מדורת השבט") נפגש היום עם פרץ, סעד עמו צהריים, הודיע לו על תמיכתו ומסר על הצטרפותו לשורות העבודה. "אתה האיש הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון. הגיע הזמן שמישהו סוף סוף יעמיד את הנושא החברתי בראש סדר העדיפויות", אמר איבגי.

לצד זאת, דיווח מטהו של פרץ על אנשי תרבות נוספים שהצטרפו היום לשורות העבודה: המחזאי שמואל הספרי, אשתו השחקנית חנה אזולאי-הספרי, השחקנים שרה פון-שוורצה ורוברטו פולק, הסופר חיים נגיד, המוזיקאים זכריה פלין וערן אלבר, המחזאית מרים קייני, המשוררת ורדה גינוסר, הבמאי יגאל עזרתי והציירת מיקי בן כנען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully