וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: מפלגת שרון היא הרפתקה זמנית

21.11.2005 / 14:58

סיעות הליכוד והעבודה דנו, כל אחת בנפרד, בצעדים הבאים בעקבות הקמת מפלגת שרון. מופז נעדר מישיבת הליכוד, פרס מישיבת העבודה

סיעת הליכוד התכנסה בצהריים, לראשונה ללא ראש הממשלה, אריאל שרון. לפגישה הופיעו 23 חברי כנסת, כשלמעט השרים והח"כים שהודיעו על רישה מהליכוד נעדרו ממנה גם שאול מופז, מאיר שטרית ויעקב אדרי.

היו"ר הזמני של הליכוד, ח"כ צחי הנגבי, אמר בישיבת הסיעה כי הוא ייפגש מחר עם המתמודדים על ראשות המפלגה ויקבע איתם מועד מועדף לפריימריס. עוד אמר ח"כ הנגבי, כי עדיף לקיים את הפריימריס בהקדם האפשרי משום שמערכת הבחירות צפוייה להיות קצרה. מנכ"ל הליכוד, אריק ברמי, הודיע שהפריימריס לראשות הליכוד יהיו באמצע או בסוף חודש דצמבר.

סיעת העבודה התכנסה אף היא בצהריים. הנעדרים הבולטים מהישיבה היו השר שמעון פרס, וחיים רמון שכבר הודיע על הצטרפותו למפלגה החדשה. דליה איציק, שהוזכרה כמועמדת למפלדת שרון כן הגיעה לישיבה, הודיעה כי היא נשארת במפלגת העבודה והביעה צער על עזיבתו של חיים רמון.

יו"ר העבודה, עמיר פרץ, אמר כי הוא תומך במינוי שרים מטעמו של שרון לאחר התפטרות שרי העבודה, כיוון שייווצר מצב בו בממשלה יהיו חמישה שרים בלבד, אך ציין שיש להקפיד שמספר השרים החדשים "יהיה סביר. אין לנו כוונה לאפשר לראש הממשלה להפוך את הממשלה למטה בחירות ולאפשר מינוי בלתי סביר של שרים".

כמו כן הודיע פרץ, כי מפלגת העבודה תסכים לקיום הבחירות ב-28 במרץ, כיוון שרוב הסיעות מעוניינות בכך. הוא ציין, כי "ה-7 במרץ זה יום זיכרון לחללי צה"ל שמקום קבורתם לא נודע. ה-14 זה פורים, ה-21 זה יום שבו יש אזכרה לאחד האדמו"רים וה-28 בפברואר לא בא בחשבון מבחינת שום לוח זמנים".

פרץ התייחס גם להקמת המפלגה החדשה של אריאל שרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully