וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי בזק בינלאומי שוחררו למעצר בית

1.6.2005 / 0:05

אבי גבאי ו-2 סמנכ"ליות שיווק בחברה חשודים שרכשו מסמכים פנימיים של המתחרה, קווי זהב. המשטרה חושדת כי חוקרים פרטיים הגיעו לחומר באמצעות סוס טרויאני שהושתל במשרד פרסום

פרשת הריגול העסקי באמצעות תוכנת הריגול "סוס טרויאני" מתרחבת. המשטרה החלה אתמול בחקירת חשדות לריגול של חברות נוספות, בהן בזק-בינלאומי, החשודה בריגול אחר המתחרה, קווי זהב.

מנכ"ל בזק בינלאומי, אבי גבאי, ושתי סמנכ"ליות שיווק בחברה, נחקרו אתמול באזהרה במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב. השלושה חשודים, כי רכשו מסמכים פנימיים של החברה המתחרה, קווי זהב. במשטרה חושדים, כי חוקרים פרטיים של "מודיעין אזרחי" הגיעו למסמכים באמצעות תוכנת "סוס טרויאני" שהתקינו במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, והציעו אותו למכירה לבזק בינלאומי. חיפושים נערכו במשרדי החברה. השלושה שוחררו לחמישה ימי מעצר בית. בקול ישראל דווח, כי גבאי טען, כי לא היה לו מושג שהמידע שהתקבל בחברה הושג באמצעות האזנת סתר.

גם מנכ"ל חברת הצבעים אוניברקול-נירלט, אלדד בן-משה, וסמנכ"ל הכספים של החברה, עופר חכים, נחקרו באזהרה, בחשד שקיבלו בדרך דומה מסמכים של המתחרה, טמבור. השניים נשלחו למעצר בית של חמישה ימים. עקב החשדות נערכו חיפושים במשרדי אוניברקול.
בן-משה טען, כי לא ידע דבר על השגת המידע בדרכים לא חוקיות.

אתמול גם הוגשו למשטרה תלונות של שתי חברות - רשת הספרים סטימצקי ויצרנית הסיגריות דובק - ולפיהן הוחדרו תוכנות ריגול למחשביהן.

מנכ"ל חברת "תמי 4", דני טרגן, נשלח אתמול למעצר בית של חמישה ימים לאחר שנחקר באזהרה במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, בחשד למעורבות בהחדרת תוכנת הריגול לחברה המתחרה "מי עדן".

עוד מסר אתמול עדות במשטרה מנכ"ל חברת "הום סנטר", אהרן מידן, לגבי מעורבות חברתו בהחדרת תוכנת הריגול לחברה המתחרה "אייס קנה ובנה".

עובד במחלקת הביטחון בחברת ההיי-טק "אמדוקס" נחקר באזהרה לגבי מעורבותו בהחדרת תוכנת הריגול למערכת העיתון "גלובס", ונשלח למעצר בית של חמישה ימים.

חברת "פרטנר", שהריגול במחשביה פורסם ביום ראשון, הגישה אתמול תלונה רשמית למשטרה בעניין.

**גילוי נאות: בזק בינלאומי הם בעלי השליטה בוואלה! תקשורת**

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully