וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת אקסטל רוכשת את קווי הייצור והמוניטין של חברת מיפרומאל

TheMarker

22.5.2005 / 15:22

העסקה בין אקסטל - יצרנית פרופילי אלומיניום לתעשיית הבנייה - למיפרומאל כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים



קבוצת אקסטל - יצרנית פרופילי אלומיניום לתעשיית הבנייה והתעשייה - רוכשת את הציוד ומערך היצור של חברת מיפרומאל. לאחר השלמת העסקה תוכל אקסטל לספק פתרונות כוללים לענף הבנייה, בזכות פתרונות שפותחו במיפרומאל, ושישולבו במערך המכירות שלה. הרכישה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.



אקסטל ממוקמת באזור תעשייה מישור אדומים על שטח של 85 אלף מ"ר ומעסיקה 200 עובדים. החברה עוסקת בתכנון פיתוח ויצור מערכות אלומיניום לענף הבניין. החברה אף פעילה ביצור אלמנטים מאלומיניום לתעשיות הבטחוניות, האלקטרוניקה, החקלאות והרכב. היקף מכירותיה מוערך בכ-200 מיליון שקל בשנה.



כמחצית מהיצור באקסטל מופנה כיום לשוקי חו"ל. לחברה מטה שיווקי בשווייץ, אנשי מכירות בארה"ב, קנדה, אנגליה, וחברת בת ברומניה. כמו כן, לחברה מערך שיתופי פעולה בינלאומיים. לאקסטל מערכת שיתופי פעולה והסכמי ידע עם חברות בינלאומיות מובילות בתחום האלומיניום על סוגיהן השונים.



מנכ"ל קבוצת אקסטל, דני בש, מסר עם השלמת העסקה: "רכישת מיפרומאל מאפשרת לאקסטל לממש את אסטרטגית הצמיחה של החברה בשוק האלומיניום. הפתרונות שמציעה מיפרומאל כיום משתלבים היטב בהיצע המוצרים הרחב שמציעה אקסטל ללקוחותיה, ותאפשר לחברה יכולות נוספות בתחום הבנייה האישית. בכוונתנו למנף את היכולות של שתי החברות לייצור מגוון רחב ביותר של מוצרים, ולהגדיל את פעילות השיווק שלנו בשווקי חו"ל".



בש הוסיף: "אנו צופים כי מגמת המיזוגים בענף האלומיניום תימשך גם בעתיד, וזאת על מנת להתמודד עם התחרות הגוברת בענף בעולם ועם היבוא מחו"ל. רק המשך מגמת המיזוגים בקרב החברות הפעילות בתחום יוכל להביא לשיפור במצב הענף, ותייצר מקומות עבודה רבים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully