וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להגדיל בקילו תשעים

5.5.2005 / 12:43

אפילו 4 גברים אמריקאיים טיפוסיים לא הצליחו להתגבר על ההמבורגר הגדול בעולם השוקל כמעט 7 ק"ג ומרגיש כמו חצי פרה - האמריקאיים ממשיכים להתעסק בג'אנק

למרות הפופולריות הגדולה של מזון בריאות מסתבר שהרבה אנשים בארה"ב מעדיפים עדיין לאכול אוכל נוטף שומן ואפילו הסרט "לאכול בגדול" לא פגע להם בתיאבון. בפריפרייה האמריקאית מלחמת ההמבורגרים הולכת וגדלה - תרתי משמע. סוכנות הידיעות איי.פי מדווחת, שבתחילת השנה אחרי ש'פאב חבית הבירה של דניס' בקלירפילד פנסילווניה, איבד את הבכורה כביתו של ההמבורגר הגדול בעולם, הוא שב לכבוש את המקום הראשון עם המבורגר ענק השוקל כמעט 7 ק"ג.

ההמבורגר, אתגר לכל זללן (ומסתבר שלא חסרים כאלה בארה"ב), מורכב מ 4.8 ק"ג של בקר קצוץ ומגיע עם 25 פרוסות גבינה צהובה, ראש חסה שלם, 3 עגבניות, שני בצלים, כוס וחצי מיונז, קטשופ, חרדל, פלפלים ולחמנייה. מחירו עומד על 30$.

דני ליגיי, בעל המסעדה, אומר כי "ההמבורגר יכול להאכיל משפחה בת 10 נפשות". לפני פצצת הג'אנק הנוכחית הציעו ב"פאב חבית הבירה של דניס" המבורגר במשקל 2.7 ק"ג עם תוספות שמשקלן מעל 2 ק"ג. בפברואר האחרון, קייט סטלניק סטודנטית צעירה מפרינסטון שילמה עבור ההמבורגר 23.95$ והייתה הראשונה לאכול אותו במסגרת זמן של 3 שעות. היא זכתה בתעודת הוקרה מיוחדת, בטי-שירט ובפרסים נוספים. כחודש לאחר הזכייה, דיינר מקלינטון ניו ג'רזי הציע המבורגר במשקל 5.6 ק"ג והעניק לו את השם 'זאוס'. ליגיי הגיב במהרה ורקח במטבחו את ה"Belly Buster". 4 גברים נענו לאתגר אבל לא הצליחו להתגבר על ההמבורגר הענק וביקשו לקחת את השאריות הביתה. אחד הבחורים טען: "זה קצת יותר מדי בשבילי, זה כמו לאכול חצי פרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully