וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו זוכי פרסי אקו"ם לשנת תשס"ד

6.2.2005 / 16:58

אריק איינשטיין ושם טוב לוי זכו בפרס על מפעל חיים במסגרת תחרות הזמר העברי. קרולינה אברץ קיבלה פרס לעידוד היצירה. אהוד בנאי זכה בתקליט השנה, ומומי לוי התגלית

אריק איינשטיין ושם טוב לוי זכו בפרס אקו"ם על מפעל חיים, ויקבלו 30 אלף שקל כל אחד. טקס חלוקת הפרסים לזמר העברי יתקיים ב-14 במרץ בתיאטרון גבעתיים, ויועבר בערוץ 1 בשידור חי. איינשטיין, קלינט איסטווד של המזה"ת, כתב למעלה מ - 150 שירים ומערכונים. צוות השופטים בתחרות ציין כי בשיריו לאורך השנים, מייצג אריק את האדם הפשוט באמצעות כתיבה "פשוטה" לכאורה, כתיבה שיש בה קסם ותיאור אמיתי של מציאות החיים. שם טוב לוי הגדול חיבר למעלה מ - 400 יצירות, ביניהן לחנים לשירים, מוסיקה לסרטי קולנוע ולסדרות טלוויזיה.

אקו"ם מחלקת השנה 21 פרסים בסכום כולל של 310 אלף שקלים, ליוצרים בתחומי המוסיקה הפופולארית והקונצרטית, הספרות והפזמונאות. בפרס אלבום השנה זכה "ענה לי" של אהוד בנאי. תגלית השנה הוא מומי לוי, ויוסי פיין הוא מעבד השנה. את פרס מלחין השנה קיבל רואי לוי (חבר להקת שוטי הנבואה) ומחברי השנה הם אביב גדג' וגבריאל בלחסן (חברי להקת אלג'יר). פרס לעידוד פרסום היצירה למלחין הוענק לקרולינה (אברץ פארן קרן) מההרכבFunset . בוועדת השיפוט ישבו מרגלית צנעני, מוקי, יהלי סובול, ונועם נתנאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully