וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירת הסטיקר - הכי מושמע ב-2004

25.1.2005 / 16:01

לראשונה עומד שיר היפ הופ בראש הרשימה השנתית של אקו"ם. ערוץ 24 עושה את ההבדל

קולאז' הסטיקרים המיוחצן של דויד גרוסמן בביצוע הדג נחש עם אהובה עוזרי הוא השיר המושמע ביותר בישראל בשנת 2004. כך עולה מסיכומי אקו"ם המתבססים על נתונים שנאספו מדיווחי השמעה של תחנות קול ישראל, גל"צ, גלגל"צ וערוץ המוזיקה 24.

זוהי הפעם הראשונה שבה שיר היפ-הופ ישראלי הוא השיר המושמע ביותר בכלי התקשורת המקומיים. נראה כי למהפך אחראי ערוץ 24 – מהנתונים עולה כי "שירת הסטיקר", אינו בין שלושת השירים המושמעים ביותר ברדיו, ואילו בערוץ הקליפים הישראלי היה השיר המושמע (והמוקרן) ביותר בשנה האחרונה.

במקום השני ברשימת השירים המושמעים נמצא "עכשיו טוב" של גלעד שגב (השיר המושמע ביותר בגלגל"צ), "על ידיעה ואמונה" של שוטי הנבואה במקום השלישי, עמיר בניון הכניס את "ניצחת איתי הכל" למקום הרביעי, ובמקום החמישי שי גבסו, נצר למשפחת כוכב נולד, עם "יום ועוד יומיים". יתר השירים בעשיריה הם "היום" של אהוד בנאי", בואי נתחבק" של אלון אולארצ'יק, "איך זה מרגיש" של כנסיית השכל, "אלוהים נתן לך" של חני פירסטנברג ואיתי טירן ו"בלוז כנעני", גם הוא של אהוד בנאי.

השירים המושמעים ביותר בערוץ המוזיקה 24 הם כאמור "שירת הסטיקר", ואחריו "על ידיעה ואמונה" ו"בואי נתחבק". ברשת ג' גרף אהוד בנאי את ההשמעות הרבות ביותר עם "היום, ואחריו "יום ועוד יומיים" של גבסו ו"יש בליבי כינור" של מאיה בוסקילות. בגלגל"צ, עוקבים אחרי גלעד שגב עמיר בניון, ובמקום השלישי, הפתעה, שיר לועזי, "I Don't Wanna Know" של Mario Winans, ראפר מפס הייצור של פי דידי.

אגב, בשנה שעברה היה "אם תלך" של עידן רייכל השיר המושמע ביותר. "ממעמקים" החדש שלו כבר מתחיל לאיים על הנתונים של 2005, נקווה שמדובר באיומי סרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully