וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית המציאות של עוזי כהן

צחי בירן

3.1.2005 / 13:52

רשת מקומונים מהשרון וסגן ראש עיריית רעננה, האמיתי, חברו יחד לפרויקט "סדר לי את המובטל", שמטרתו לנצל את קשריו למציאת עבודה למובטלים, בהשראת דמותו ב"ארץ נהדרת"

אין זה מפתיע כי עוזי כהן, סגן ראש עיריית רעננה וסמל פעילי השטח של הליכוד, נבחר על ידי יוצרי "ארץ נהדרת" להפוך לדמות בתוכנית, ואין זו הפתעה כי הדמות הפכה להצלחה (בדומה ללובה מהעונה הראשונה).

אך מה שדווקא מפתיע הוא כי הדמות מ"ארץ נהדרת", על כל הגיחוך שבה, דווקא מאוד מוצאת חן בעיני כהן האיש האמיתי. בתחילה סיפר כהן, בשביעות רצון, על הביקוש העולה לחתימות ממעריצים חדשים, בעיקר מקרב הגיל הרך. במפגש היסטורי שנערך בוועידת הליכוד בין עוזי כהן לאלי פיניש בתחפושת כהן, נראה היה כי הגבולות היטשטשו לגמרי והח"כים, השרים ואפילו כהן עצמו התקשו להבדיל בין החיקוי למקור. עלייתו של פעיל השטח הידוע הגיעה לשיא ראשון בהצעות שהגיעו לככב בפרסומות של חברות גדולות שבהן, תמורת שכר נאה, יתבקש כהן לומר משפטים אותם אומרת דמותו בתוכנית, כמו "אתה חמוד אתה".

אך כעת נראה כי נקבע שיא חדש בטשטוש הגבולות. אחת מפינותיה הקבועות של הדמות "עוזי כהן" בתוכנית הטלוויזיה היא "סדר לי את הבחור", בה אמורה דמותו של סגן ראש העיר לסייע למובטלים למצוא עבודה, אך בפועל מסדרת ג'ובים רק למקורביו. הפינה הפופולרית העלתה רעיון במוחם של אנשי אתר local מרשת המקומונים "רשת מקומית", המחולקים בין השאר במחוז בחירתו של כהן בשרון, להעלות מדור אמיתי בו יסייע כהן האמיתי לאנשים אמיתיים למצוא עבודות אמיתיות.

גיא עזריאלנט, סמנכ"ל הרשת, מסביר: "אנחנו מכירים את עוזי כהן כבר די הרבה זמן, והוא מרואיין קבוע אצלנו. בעקבות החשיפה שהוא זכה לה, חשבו למה לא לגייס אותו, אדם שמכיר הרבה מאוד בעלי מפעלים ועסקים, ולנצל את זה לעזור לאנשים למצוא עבודה". לדברי עזריאלנט, "הוא בן אדם שמקבל רשימות מכל הארץ, מישהו צריך עבודה בבאר שבע, מישהי צריכה סיוע באילת. הוא כמו מן סנטה קלאוס". עוד מספר עזריאלנט כי עוזי כהן מאוד התלהב מהרעיון והתגייס למאמץ בשמחה רבה.

עוזי כהן מחקה את אלי פיניש

לפרויקט, שעלה ביום חמישי האחרון, נענו כבר יותר מ-150 מחפשי עבודה באזור השרון בלבד. אנשי האתר נרתמו לסייע למובטלים שאין להם גישה לאינטרנט והקלידו את קורות החיים שלהם, כפי שהועברו להם בטלפון או בפקס. כהן, מצדו, התחייב להפנות לפרויקט מעסיקים המחפשים עובדים בתחומים שונים. "אנחנו עדיין לא יודעים כמה הצעות הגיעו דרכו, הוא עשה הרבה מאוד טלפונים. יכול להיות שאנשים כבר מקבלים הצעות, אבל אותנו מעניין מי בסוף יקבל עבודה", מסביר עזריאלנט. "אנחנו הבטחנו לכל מעסיק שייקח בן אדם מהרשימה, פרסום חינם במקומונים בשווי אלפי שקלים".

עזריאלנט לא מכחיש שהרעיון לפרויקט עלה מצפייה ב"ארץ נהדרת". "זה עלה בפגישה עם עוזי כהן על איזה נושא אחר, פתאום הוא התחיל לעשות חיקויים של אלי פיניש, 'סדר לי את הבחור' וכל זה". הבחירה בשם הדומה, "סדר לי את המובטל", עלתה, לדבריו, מתוך כוונה לחבר את הפרויקט לקהל הרחב ולדמותו של עוזי כהן. "בניגוד ל'סדר לי את הבחור' שמתקשר לג'ובים, כאן לא מדובר בסידור ג'ובים למקורבים אלא למובטלים, זה דומה אבל בדיוק להפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully