וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי עיריית תל אביב סידרו לעצמם חניה חינם במרכז העיר

18.5.2001 / 9:26

בעקבות גזירות החניה החדשות, הנפיקו העובדים תווי חניה מיוחדים, והינחו את הפקחים שלא לרשום להם דו"חות; גורמים בעיריה: המהלך אינו חוקי; העובדים מאיימים: נחנה בכיכר רבין

ארגון עובדי עיריית תל אביב החליט לפתור את מצוקת החניה של העובדים, שהחריפה בעקבות תוכנית החניה החדשה של העיריה, וחילק לעובדים תווי חניה מיוחדים שהנפיק בעצמו. אנשי הארגון החליטו כי התווים המיוחדים מעניקים לעובדים את הזכות לחנות בחינם את מכוניותיהם במהלך שעות היום במרכז העיר. על פי גזרות החניה, החדשות עליהן החליטה העיריה לאחרונה, בוטל הפס הלבן שאיפשר חניה חינם בשעות היום במרכז העיר, והועלו מחירי החניה בחניונים העירוניים ב-40 אחוז.

אתמול בבוקר ערכו אנשי הוועד רישום של כל כלי הרכב הנמצאים בבעלות עובדי העיריה, ועד הצהריים סיימו לחלק כ-2,000 תווי חניה שהנפיקו. במקביל, הינחה הוועד את פקחי העיריה שלא לרשום דו"חות חניה למכוניות הנושאות תווים של עובדים. "לעובדי העיריה אין כסף מיותר, והם לא מסוגלים לעמוד בגזירה הקשה של ראש העיריה", אמר ל"ידיעות אחרונות" יו"ר ארגון העובדים, ארנון בר דוד.

גורמים משפטיים בכירים בעיריה אמרו אתמול כי המהלך החד צדדי של העובדים אינו חוקי, וכי אם יתברר שהפקחים מכבדים את תווי החניה של העובדים, יינקטו נגדם צעדים משפטיים. מארגון העובדים נמסר בתגובה, כי אם יינקטו צעדים משפטיים כנגד הפקחים, יסגרו העובדים את חניית ראש העיריה ואת בניין העיריה, ויחנו את מכוניותיהם בכיכר רבין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully