וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין סמית' יביים המשך ל"מוכרים בלבד"

29.8.2004 / 13:23

הבמאי התחיל לעבוד על סיקוול לקלאסיקת האינדי, על שגרת יומם המלנכולית של שני מוכרי דלפק מאוד ממורמרים

הבמאי והתסריטאי קווין סמית', ("דוגמה", "לרדוף אחרי איימי", "עכברי קניונים") הודיע ביום שישי כי בכוונתו להתחיל לעבוד על סרט ההמשך לסרט האינדי שלו מ-1994, "מוכרים בלבד". אחרי שהתדרדר למיינסטרימיות עם "ג'רזי גירל", הוא מנסה להשיב עטרה ליושנה ולהתחיל בשנית מהנקודה שהקנתה לו כל כך הרבה הערכה ותהילה. סרטו הראשון,"מוכרים בלבד" מגולל את עלילותיהם של שני מוכרים ממורמרים, דנטה, המסונג'ר תמידית (בריאן או'הלורן) ורנדל העצלן (ג'ף אנדרסון), העובדים בשתי חנויות זו לצד זו, ומעבירים את השעות המתות בשיחות על משמעות החיים, המוות, סקס וסרטים.

הסרט צולם בעלות של 27 אלף דולר, במשך לילה אחד בחנות בה עבד סמית' במציאות. על הסרט הראשון אמר סמית' כי "זה על מה שקורה כשאתה עצל, מלנכוליות העשרים ומשהו שנמשכת עד שנות השלושים שלך". הסיקוול שייקרא "The Passion of the Clerks" יתאר מה עולה בגורלם של דנטה ורנדל כיום, עשר שנים אחרי. סרטי מירמקס, שקנו את הזכויות לסרט הראשון בפסטיבל סאנדאנס והפכו אותו לסרט קאלט (כידוע, בהמשך גם הוציא סמית' סדרה אנימציה שהתבססה על אותן הדמויות) יעמדו מאחורי ההפקה הנוכחית.

התקציב לסרט הוא בין 250 אלף דולר לחמש מיליון. יש לזכור, כי בניגוד לסרט הראשון שצולם לפנות בוקר ורוב השחקנים לא קיבלו תשלום והלכו ישר מהצילומים לעבודות הרגילות שלהם. הפעם מתכנן סמית' ימי עבודה של 12 שעות ותשלום הוגן לשחקנים המשתתפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully