וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב'ידיעות' גילו את כדורגל הנשים

10.5.2004 / 16:00

נצחון הנבחרת 1:12 על אסטוניה לא העלה את הענף לכותרות, אבל "פרשה חמורה" (שלא לומר לסבית) עשתה את העבודה

מהפכה בעיתונות הספורט הישראלית: ידיעה העוסקת בנבחרת הנשים הלאומית בכדורגל היא הידיעה המרכזית במוסף הספורט היומי של 'ידיעות אחרונות' ומכסה בפאר למעלה ממחצית מהשער שלו. כרעם ביום בהיר, זינק הענף, שבימים כתיקונם זוכה מהעיתון של המדינה (וגם מהמתחרה המקורי) להתעלמות מוחלטת עד אזכורים קטנים ולא תמיד מדוייקים, למעמד השמור בדרך כלל רק לנמנים, גרשונים וחבריהם. הסיבה: כמובן שלא הנצחון 1:12 על אסטוניה במשחק שהתקיים אתמול באצטדיון ר"ג במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, כי אם שערורייה. ולא סתם אחת, אלא כזאת שכוללת הפרת משמעת, סקס (ועוד בין לסביות) ואהבה נכזבת.

"שתי שחקניות נבחרת התייחדו עם בנות זוגן עד השעות המאוחרות של הלילה - בניגוד להוראות", בישרה הבוקר כותרת השער של 'ידיעות', וכותרת המשנה פרטה: "לדברי בכיר בהתאחדות לכדורגל, לפחות שתי שחקניות נעדרו מחדריהן במכון וינגייט בשעת כיבוי האורות - 11 בלילה שבין שישי לשבת - יממה וחצי לפני המשחק מול נבחרת אסטוניה. שחקנית נוספת בסגל, שהיתה עד לאחרונה בת זוגה של אחת הנעדרות, "הלשינה" עליהן בגלל אהבה נכזבת ומסרה את המיקום המדויק שבו הן מבלות מחוץ לחדרים. מנהלת הנבחרת, חיה מזרחי, מכחישה: "אני עשיתי כיבוי אורות בחצות ולא ידוע לי על שום דבר".

הידיעה עצמה, בה אין תוספות מסעירות במיוחד - ועל אלו הקיימות תרשו לנו לוותר - מופיעה כבר במקום צנוע יותר במוסף ותופסת את חציו העליון של עמוד 5. הידיעה על המשחק מול אסטוניה (1:12 לישראל כבר אמרנו?), מופיעה במסגרת קטנה בהרבה בתחתית העמוד. מנהלת הנבחרת, אגב, הבהירה כי וידאה את המצאותן של השחקניות בחדרים בשעת כיבוי האורות (שעה לפני חצות), אך בגירסה שהזכירה במשהו את זו של שלמה שרף אחרי הפרשייה ההיא ערב המשחק מול דנמרק, הסבירה: "אין לי כורסה בפרוזדור, ואני לא יושבת ומשגיחה חדר חדר, לא נועלת חדרים ולא מחזיקה את המפתחות. זה לא עובד כך".

על הסקופ הופך העולם חתום לא אחר ממשה שיינמן, מוותיקי ובכירי כתבי מדור הספורט של העיתון ויו"ר תא כתבי הספורט בישראל. והלא, זו עיתונות במיטבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully