וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם כבר כאן

אתר ספורט 5 בשיתוף

27.4.2004 / 18:27

שתי האיטלקיות וצסק"א שהתקבלה על ידי אוהדי הפועל ת"א נחתו בהצריים בארץ וכבר הערב הן יתאמנו. קרלו רקלקטי: "זו הייתה טעות לקיים את הפיינל פור בת"א"

זהו, הכל כבר מוכן. שלוש הקבוצות שמשלימות עם מכבי ת"א את הפיינל פור נחתו בארץ בצהריים והועברו מנתב"ג היישר למלון הילטון בת"א בו הם יתאכסנו.

הקבוצות האיטלקיות יקיימו הערב אימונים באולם בהדר יוסף וצסק"א תתאמן באולם העירוני בחולון. מחר בערב כל הקבוצות יעברו להיכל נוקיה, שם יתקיימו האימונים המסכמים.

הרחבה סביב הכניסה למלון הילטון התמלאה היום בעיתונאים, עוברי אורח סקרנים, אוהדי צסק"א מוסקבה וגם אוהדים של הפועל ת"א, שהגיעו לעודד את שחקני צסק"א מוסקבה.

טורצ'אן: "המשחק בין צסק"א למכבי זה הגמר האמיתי"

הקבוצה הראשונה שנחתה היום בנתב"ג היא סיינה, שרבים מגדירים אותה כאנדרדוג של הפיינל פור. סיינה מעולם לא זכתה באליפות אירופה וגם לא באליפות איטליה. גם בשנה שעברה היא הגיעה כאנדרדוג לפיינל פור ואז היא הפסידה בחצי הגמר. הפעם, מתכוונים שם לטפס לפחות עוד צעד אחד למעלה.

מאמנה של סיינה קרלו רקלקטי מתח ביקורת על קיום הפיינל פור בת"א כשאמר: "זו הייתה אמורה להיות חגיגת כדורסל אירופית, אבל האוהדים האיטלקים לא הגיעו בגלל המצב הבטחוני".

רכזה של סיינה, ורביצ'ה סטפנוב, לא מסכים עם הקביעות של התקשורת. לסטפנוב נסיון רב במעמדים אלו, אחרי ששיחק במדי סיינה גם בפיינל- פור הקודם בברצלונה והוא מזהיר את הקבוצות האחרות משאננות.

סטפנוב אמר היום: "אני לא חושב שאנחנו האנדרדוג בפיינל-פור, אני רק יודע שאנחנו קבוצה קשוחה והיינו טובים מאוד בשלב הטופ-16. לנצח בבית כל כך קשה (ברצלונה, בנטון ופנאתנאייקוס) חייב להיות קשור לכישרון". סטפנוב עקץ קצת את היריבות כשאמר: "הרבה יותר טוב להגיע מבית קשה ולא לנצח קבוצות קלות ולחשוב שאתה על הסוס".

הרכז המקדוני הודה כי הוא וקבוצתו מתרגשים לקראת המעמד למרות שהופיעו כבר בפיינל-פור בשנה שעברה : "זו הרגשה מדהימה ואני וכל חבריי לקבוצה נכנסים למתח חיובי לקראת המשחקים".

סטפנוב נשאל מיהם השחקנים הכי קשים לשמירה ביורוליג והתעלם משחקני מכבי בתשובתו: "ג'יי. אר הולדן מצסק"א ותיוס אדני מבנטון הם השניים שהכי קשה לשמור עליהם ביורוליג".

כשנשאל את מי הוא מעדיף בגמר, אמר סטפנוב: "אני לא בטוח. צסק"א היא הקבוצה המרשימה ביותר באירופה השנה אבל מכבי משחקת בבית והיא קבוצה מצוינת, כך שאין לי העדפה". כדי להגיע לגמר, סיינה צריכה לעבור משוכה גבוהה בדמותה של סקיפר בולוניה. סטפנוב לא מזלזל ביריבתו בדרבי האיטלקי: "אני חושב שמילת המפתח תהיה הגנה, סקיפר היא קבוצת כדורסל מצוינת ואנחנו נצטרך 40 דקות של 100% מכולם כדי להעפיל לגמר, יש לנו קבוצה מצוינת, שחקנים בכושר טוב ואנחנו כבר רוצים לעלות ולשחק".

קצת אחרי סיינה הגיעו למלון הילטון שחקניה של סקיפר בולוניה והמאמן יסמין רפשה ממש לא הסכים עם קביעה של אחד העיתונאים שאמר שסקיפר היא הפייבוריטית: "אנחנו הקבוצה הצעירה ביותר כאן כך שאנחנו לא יכולים להיות הפייבוריטים", אמר רפשה. הגארד מילוש וויניץ' סיפר על העדפותיו בגמר במידה וסקיפר תנצח בדרבי האיטלקי: "אני מעדיף לפגוש שם את מכבי ולא את צסק"א. יש לנו מאצ' אפ טוב יותר מול מכבי".

אחרונים הגיעו שחקני צסק"א מוסקבה, שזכו כאמור לקבלת פנים חמה ביותר מהאוהדים שחיכו להם. כוכב הקבוצה מירסאד טורצ'אן התייחס למשחק חצי הגמר מול מכבי ת"א: "המשחק הזה הוא הגמר האמיתי של הפיינל פור. העובדה שכבר ניצחנו כאן, נותנת לנו ביטחון לקראת ההמשך".

במשטרה נערכים לאבטחת שיא (הארץ)

מחוז תל אביב של המשטרה יעסוק באבטחת אירועי הפיינל פור החל ממחר. בכל יום יוקצה כוח שיטור שיהיה אחראי על אבטחת אזור בתי המלון, מוקדי הבילוי, טורניר היורוליג לנוער בהדר יוסף, פארק הירקון (שם יוקרנו המשחקים על מסכי ענק) והיכל נוקיה. ביחד עם אנשי חברות האבטחה, יופקדו על הביטחון בפיינל פור כ- 3,500 איש.

על פי תכנית האבטחה באזור ההיכל ייסגרו כבישי תנועה הסמוכים לאולם ויוצבו 22 מכשירים לגילוי מתכות בהם יעברו כל הנכנסים למתחם. ניצב יוסי סדבון, מפקד מחוז תל אביב, אמר: "כל האורחים מחו"ל לא יחושו במצור ונקווה שהכל יסתיים בשלום".

כ-40 תחנות שידור אמורות להעביר את משחקי הפיינל פור לרחבי אירופה. הערוץ הישראלי בארצות הברית יעביר את המשחקים למינוייו ברחבי ארצות הברית וקנדה. כ- 150 עיתונאים זרים צפויים להגיע בימים הקרובים, ובמסגרת האירוע יהנו מטיולים לקיסריה וירושלים שיאורגנו על ידי משרד התיירות.

זוג כרטיסים בוואלה! שופס נמכר ב-5499 ש"ח

הבהלה לכרטיסים לפיינל פור נתנה את אותותיה גם באתר המכירות שלנו 'וואלה שופס'. במכירה הפומבית שהחלה לפני שלושה ימים ונסגרה היום בערב, זכו שני משתתפים בזוג כרטיסים כל אחד לשער 4, במחיר של 5,499 ש"ח (2,749.5 ש"ח לכרטיס בודד לחצאי הגמר ולגמר של הפיינל פור).

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully